Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 550 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 22:47 | |
![]() | Jag vet att folk läser utan att våga andas! | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 22:49 | |
![]() | I stormens öga råder lugn. | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 22:53 | |
![]() | Kurage? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-05 22:54 | |
![]() | spam | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 22:56 | |
![]() | nej | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 22:58 | |
![]() | Odin för helvete! Haka! | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:03 | |
![]() | Odin! Jag skiter i vilket. Sanningen ska fram! Du är fylld av prestige. Adjö, avstängningen väntar godnatt betapetlivet! | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:13 | |
![]() | De jag är mest besviken på är tofflarna som sitter med, men saknar kuraget! | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:14 | |
![]() | Var är alla? | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:26 | |
![]() | Tråden flyttades från forumet och det fanns en mening med det. Nu finns det ingen övervakare som övervakar! | |
| Nemi | 2008-12-05 23:26 | |
![]() | Det är fredagkväll, folk har antagligen annat för sig än att sitta och svara på alla trådar i forum. Du får ha lite tålamod, svar kommer inte alltid samma dygn. Dock förstår jag inte riktigt varför du ut ur tomma intet ska slänga ur dig drygningar mot odin? Han har vad jag vet inte skrivit något till dig här. Du har fått svar från bl a mig om vad betapet har för tankar om rum för specifika spelvarianter och om inte det räcker så är du välkommen att kontakta administratörerna direkt. Dock kommer du inte få ett annat svar än det bl a jag redogjort för. Ifall det är så att det kan komma att införas något sådant så kommer det att informeras i förväg. Det är bra att det framförs önskemål och att sådana här trådar dyker upp då och då tyder på en önskan från flera håll att införa dedikerade spelrum, dock så kommer svaret bli "nej". (Fram tills administratörerna meddelar en annan åsikt) | |
| Nemi | 2008-12-05 23:27 | |
![]() | Flyttades från forumet? ....och detta är..uhm...inte forumet? | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:42 | |
![]() | Öh? Jag fattar inte nåt av dina svar baserade på de argument som lagts fram. Anledningen till att jag refererar till de trådar som varit är att jag aldrig kommer attt förså att människor kan bli så prestigefyllda gentemot de argument som lagts fram. Odin visar det hela tiden. Antagligen kommer det skapas et slumprum snart. | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:49 | |
![]() | Här är konklusionen: Jättemånga frekventa spelare vill ha ett klassikerrum. 90% av alla skapade spel är slumpade. Admin vägrar att skapa ett litet stackars rum för klassiska spel. Prestige? | |
| Nemi | 2008-12-05 23:51 | |
![]() | Och jag kan inte förstå de som inte kan acceptera ett nej eller att inte alltid få som de vill :) Det finns ingen prestige i att inte vilja dela upp rummen efter spelsort. Det enda som finns är en åsikt att det inte är aktuellt att införa. Inte mer komplicerat än så. Att framföra sina önskemål är bra om man vill kunna påverka och få gehör och att fråga och önska i sådana här trådar är bra. Det är ingen som är emot förslag och önskemål. Ibland finns det dock inte alltid tid för administratörerna att svara på allt och då får vi forumvärdar hjälpa till och svara i deras ställe. | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:58 | |
![]() | Detta är ett "(Jasså)svar" Nemi. Skärpning! | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-06 00:00 | |
![]() | Du vet att du är köpt av admin. Jag är det inte. | |
| Mike Ford - Ej medlem längre | 2008-12-06 00:05 | |
![]() | Jag är Urbano, Frölunda osv. har startat liknande trådar tidigare. Jag står för min sak till skillnad mot gudar som kommer med dumargument. Vad tyst det är! | |
| Nemi | 2008-12-06 00:05 | |
![]() | Det är skillnad på att vägra införa av ren trots och att inte se något behov av att införa och därmed inte göra det. Alla har vi nog olika åsikter om saker och ting och hur det bör skötas och göras och det är inget fel i det, dock så tycker iaf jag att det är ok att administratörerna får ta beslut över sin egen sajt, att de alltid kommer att ha sista ordet. Ifall det är något jag tycker kan ändras så framför jag detta och hoppas på att de håller med mig men blir inte upprörd och skriker om "prestige" när jag får ett nekande. Kan förstå att det är frustrerande att om och om igen önska samma sak och få samma svar men det är väl bara att fortsätta fråga så länge det finns ork till det. Konstigare saker har hänt än att administratörer på sajter har ändrat åsikt gällande vissa saker. Hittills har de dock inte gjort det i denna fråga och jag vet inte om de kommer göra det någonsin men det kommer framtiden utvisa. | |
| Nemi | 2008-12-06 00:08 | |
![]() | Jag tycker inte det är särskilt tyst :) Jämfört med vissa andra aktuella trådar här i support är det väldigt aktivt här. Sluta dock upp och skriv flera inlägg i rad utan någon annans svar emellan, detta kan tolkas som "bumpning" och är inte ok. Vill du ha en vettig diskussion så försök att inte bryta mot några regler medan du diskuterar. | |