Spelrum
Giraffen9
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade11
Mobilspel
Pågående19 604

Forumkategorier

Användare Inlägg  
bulimi32010-05-17 12:21
Antal inlägg: 187

Jag har grymt svårt att förstå varför det ska vara så irriterande att spela mot nån som ger upp!!!Du vinner,h"n förlorar.Enklare kan det väl inte bli.Att ligga under svinmycket o ge upp är ju enklast för alla parter.Inte fan är det ofta man kan komma ikapp då

Q-tile - Ej medlem längre2010-05-17 12:29
Antal inlägg: 1319

Håller helt med bulimi3. Visst, jag är vansinnigt dålig förlorare också, men jag tycker man ska få ge upp på vilka grunder som helst utan bannor och uthängningar till höger och vänster. Motståndaren tjänar rating och förloraren slipper genomlida en redan hopplös match.
Var glad och starta ett nytt spel istället. Eller nåt.

Sote2010-05-17 12:51
Antal inlägg: 3557

Det gör absolut ingenting om motståndaren ger upp men då ska dom lämna på ett juste sätt och inte bara dra och så får man sitta och vänta ut tiden. Jag vill ju spela och inte sitta och vänta. Man kan ju heller inte själv lämna spelet för då blir det jag som ger upp så man får vackert vänta- det är det som är irriterande. Själv har jag fått över 100p i plus på två matcher för att motståndaren drog men jag vill ju hellre spela än att sitta o vänta.

vindsus862010-05-18 20:12
Antal inlägg: 3785

Sote, då kan du åtminstone passa när det blir din tur så matchen tar slut efter tre varv istället för att du måste vänta ut motståndaren under hela reserande tiden av matchen.

Det är även mer rättvist för motståndaren eftersom folk inte alltid försvinner av fri vilja. Det är ganska störande när man kopplas ner och vet att motståndaren med allra största säkerhet sitter och spelar för sig själv och får massa poäng medans man själv åker på massa minustid.

Så... passa är alltid bäst om motståndaren försvinner. De allra flesta försvinner nog inte självmant i sådana situationer.

slånbär2010-05-18 20:20
Antal inlägg: 5539

Vidsus. Även om man passar själv så måste man ju vänta på att motståndarens tid för nästa drag ska gå et så oftast blir det ju att man får sitta tiden ut. Det är förstås olika beroende på vad man kör men personligen så föredrar jag att spela snabb och då tar det ett tag innan tiden gått ut. Då är det ju justare om motståndaren ger upp med knappen och avslutar spelet. Och tyvärr så är det alltför många som faktiskt försvinner medvetet på detta sättet. Jag kollar alltid personens statistik efteråt och det slår sällan fel- dom har många avbrutna matcher.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?