Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 702 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-05 00:09 | |
![]() | Mycket bra, numsan. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-12-05 00:15 | |
![]() | väldigt föruftigt förslag, numsan ibland har jag haft en känsla av att moderatorer som rentav är inblandade i diskussionen modererar densamma, och det känns inte ok | |
| golden | 2011-12-05 00:16 | |
![]() | en början helt klart, men knappast ett alternativ i praktiken. om någon har blivit väldigt väldigt sur eller kanske till och med galen över något som skrivits och denne någon dessutom har behörighet att eliminera det enerverande elementet kan det nog vara så att man väljer detta alternativ framför att låta nån annan sköta snacket.. | |
| blue_moon | 2011-12-05 00:19 | |
![]() | Det förhåller sig kanske så, att värdarna turas om att ha jour. Dom har ju vanliga jobb och gör detta på sin fritid. Så det är nog önsketänkande att det skulle finnas kollegor tillgängliga sent på kvällarna. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-12-05 00:22 | |
![]() | Nejdå, det finns oftast fler värdar i faggorna men de flesta är dessvärre osynliga i forumet, de spelar mest. Det är ju en annan sak som kunde ses över: Värdar som inte är aktiva moderatorer borde bytas ut. | |
| blue_moon | 2011-12-05 00:23 | |
![]() | Det kan jag hålla med om! | |
| Tufflan | 2011-12-05 00:26 | |
![]() | Raderat ett inlägg om var förolämpande i allmänhet mot många av våra medlemmar | |
| Mouche - Administratör | 2011-12-05 00:31 | |
![]() | Med risk för att några kanske tror att någon annan, eller varför inte någon tredje, fjärde eller femte person skriver i mitt namn, så skriver jag ändå här i tråden. Jag tänker starta crooked rains konto igen. Om någon kan säga till henne det så är det jättebra. Kommer hon inte in så ska hon rensa sin cache på datorn, starta om och sedan komma in igen så bör det fungera. Nej, jag startar inte hennes konto för att det bråkats i forumet. Jag startar det därför att vi alltid tycker att alla är värda en chans till. Till den det berör: Nästa gång det ska antydas något om mig, vare sig här eller någon annanstans, ex på Facebook, så tycker jag att hedern borde säga att man verkligen har belägg för saker och ting. Mouche | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-05 00:34 | |
![]() | Trollinlägget försvann. Håller helt med res, man borde verkligen avstå från att moderera i diskussioner man själv deltar i, speciellt om där finns starka motsättningar. Det är bara fel. (Ja, jag skulle sova, men är inte trött.) | |
| golden | 2011-12-05 00:35 | |
![]() | det känns trist att inte kunna följa dramats utveckling, men jag behöver min lästid. | |
| Tufflan | 2011-12-05 00:38 | |
![]() | Det är ett mycket bra förslag tycker jag och det tål att diskuteras både en och två gånger. För övrigt tycker jag ditt inlägg tidigare är ett av det bästa jag läst på länge nulltj | |
| numsan | 2011-12-05 00:40 | |
![]() | Alla är värda en andra chans? Så tanken från början var alltså att stänga av kontot ett par timmar, radera det nya konto hon startade också, radera hennes inlägg, men sen öppna hennes konto igen? Det var planen hela tiden? Jag är i alla fall glad att hon kommer tillbaka. Mycket glad. Men det måste ju finnas bättre sätt att "varna" folk (eller vad nu syftet med avstängningen var?) än att stänga av dem bara några timmar och sen öppna kontot igen? Verkar vara en omständighet väg för er att gå om inte annat. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-05 00:40 | |
![]() | Tufflan>> Vad bra, det tror jag många skulle uppskatta. Och oj, tack. Vilket syftade du på? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-12-05 00:41 | |
![]() | jag tror hon syftade på det här: "Mycket bra, numsan." | |
| numsan | 2011-12-05 00:42 | |
![]() | Tufflan for president! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-05 00:42 | |
![]() | Ja, det var ett bra inlägg, det håller jag med om. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-05 00:44 | |
![]() | +1 på numsans senaste förslag! | |
| Måns_E | 2011-12-05 00:45 | |
![]() | En ursäkt hade varit mer på sin plats än att skriva om andra chanser. Det känns lite mer som att rädda sitt eget skinn. Men det är ju bra att CR kommer tillbaka igen, och Tufflans inlägg är välkomna :) Skönt att se förändringsvilja hos forumvärdarna. | |
| Tufflan | 2011-12-05 00:46 | |
![]() | numsan, ingen ide att vända och vrida på saker tills man inte känner igen dem igen. Det är sällan det finns en plan som är huggen i sten, det händer så mycket här hela tiden. Ibland får man ta saker som dem faller sig. | |
| numsan | 2011-12-05 00:47 | |
![]() | Nulltj - förslaget att välja tufflan till president eller förslaget att inte stänga av folk hur som helst och sen plötsligt öppna kontot igen? | |