Spelrum
Giraffen38
Krokodilen2
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
32
Inloggade74
Mobilspel
Pågående19 842

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mommesfrites - Ej medlem längre2008-09-20 13:29
Antal inlägg: 7605

Jag är ganska trött på den här debatten, som harvar fram och tillbaka utan att leda till något positivt men jag undrar, Mari08, om ett bråk uppstår på Ica, hur agerar du då?
T ex
kund A: du tog min vagn, idiot
kund B: Vad då idiot, förlåt jag tog fel vagn.
A: Kan du typ flytta på dig, du står i vägen.
B: Flytta på dig själv!
A: Dig har jag sett förut, du verkar vara en ful fisk, ett riktigt äckel.
B: Vad fan säger du din fula, korkade kossa?

mommesfrites - Ej medlem längre2008-09-20 13:40

tidluskan, kanske för att jag är uthållig som få i motsatt till vissa som hoppar av spel som inte går så bra och far ut i ilska över orättvisa vinnare som bara hade tur.

Dessutom vände jag mig till Marie08.

tilduskan - Ej medlem längre2008-09-20 13:44
Antal inlägg: 1208

mommes gå vidare va?

tilduskan - Ej medlem längre2008-09-20 13:47

förövrigt jag bad dig så vitt jag vet endast att sluta gnälla jag var inte elak på något vis. Jag avbröt spelet mot dig men om du ser min statistik i såväl vanliga som grisen listan så ser du att jag har ytterst få avbrutna spel och extremt många stora förluster.

jag funderar dock kraftigt på att anmäla oavanstående påhopp till din kära dotter.

tilduskan - Ej medlem längre2008-09-20 13:49

man får nämligen inte hänga ut folk så här vare sig i main som du gjorde eller i forum.

Marie082008-09-20 14:13
Antal inlägg: 292

TazzRat...det här gör jag skillnad på...vilken offentlig(eller inte) situation det än gäller...
"När man/du diskuterar mobbning så måste man/du skilja på det som är ensidigt = mobbing och det som är ömsesidigt = het diskussion t.ex."

Och nej, jag går absolut inte emellan och lägger mig i när det är ömsesidigt tjafs.....men det skrev jag väl:)?
"i vilken offentlig plats jag än befinner mig så reagerar jag och har alltid reagerat när ngn är illa utsatt"

Med "illa utsatt" så menar jag det som inte är ömsesidigt tjafs.
--------------

mommesfrites....är du säker på att du är trött på harvandet?
För det är konstigt att du ställer en fråga och ger exempel på det ÖMSESIDIGA tjafs som jag flera ggr har skrivit att jag inte räknar till mobbing!

Sen kanske det inte är din dotter som ska ta ställning till det du är inblandad i här på betapet? Neutralitet du vet;)?

bizzzy - Ej medlem längre2008-09-20 14:34
Antal inlägg: 3169

För att återgå till Tant tigers problem.

En mobbare söker efter ett offer som är "tacksamt". Ett tacksamt offer är en sån som blir upprörd, börjar lipa, kallar på "fröken" och ger mobbaren uppmärksamhet. Om man känner sig utsatt här på beta så varför inte bara strunta i det?? Det är så jävla enkelt att bara låta bli att läsa inkommande mail ifrån mobbaren, ignorera mobbaren när han "attackera" dig i main. Jag tycker att det är till att förstora upp någonting som egentligen inte är något större problem. Om du mobbaren läser detta, så kan du skicka dina idiotmail till mig istället för jag kommer förmodligen bara att skratta åt dem...

TazzRat2008-09-20 14:37
Antal inlägg: 268

Maire08; Ja. O det var det jag menade också; även JAG skiljer på diskussion o mobbning. Däremot i ICA-situationen hade jag en parantes på att det även gällde om en individ verbalt attackerar en annan individ- inte bara om det är en het diskussion.

Hursomhelst. Tråden har förlorat sitt intresse eftersom vi inte kommer vidare. Jag kliver ut o lämnar - som det sig bör - åt värdarna att sköta TS ärende o liknande sådana.

Wide Meadow2008-09-20 14:44
Antal inlägg: 5

Det hände mig för något år sedan att den jag spelade med gick ut med rena angrepp om mitt namn, att jag var dålig, dum i huvudet och så rena svärord. Gång på gång.
Jag vill inte påstå att jag gick oberörd genom matchen.
Anmälde givetvis denna "dialog" till Betapet och har inte sett personen i registret efter det.

tilduskan - Ej medlem längre2008-09-20 15:01

lustigt hur saker o ting bara försvinner eller hur?

vulcan2008-09-20 15:01
Antal inlägg: 7666

Forumadmin: Jag har tagit bort en hel replikväxling mellan två personer som urartade helt på flera sätt och vis. Inte för att jag själv aldrig trampat över skaklarna; men försök ändå undvika den här sortens pajkastning. Förutom att det för tråden helt åt h-e så ser det också rätt tråkigt ut att titta på. Dessutom ångrar man oftast sitt beteende i efterhand om man är en någorlunda normal person - en beskrivning som utan tvekan stämmer på de två som kivades här :-)

mommesfrites - Ej medlem längre2008-09-20 15:07

Tack vulcan, du finge gärna städa mer, diskussionen kom liksom på avvägar.

Marie08, du kanske hann se mitt svar men nu har jag tröttnat definitivt på denna tråd och övergår till annat i den känslan av att du och jag var överens till slut :)

Marie082008-09-20 15:16
Antal inlägg: 292

TazzRat & mommes......jag känner igen ett avslut när jag ser ett:)
(ibland)

Tjingpling!

tilduskan - Ej medlem längre2008-09-20 15:30

nej jag är nog inte normal hej då.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?