Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade17
Mobilspel
Pågående19 668

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Skogaholm - Ej medlem längre2008-01-07 21:15
Antal inlägg: 85

Lycka till du med!

y not2008-01-07 21:19
Antal inlägg: 9014

med tanke på hur många du övertygat och klargjort vad du verkligen menar så är nog inte politiker precis det jag skulle rekommendera.

Skogaholm - Ej medlem längre2008-01-07 21:44

Fast jag engagerar ju många!

singelmalt2008-01-07 22:51
Antal inlägg: 73

Åter till ämnet. Är det bara jag som uppmärksammat Flummigs enda men mycket tänkvärda inlägg i denna tråd "2008-01-06 14:35" Jag anser att hon har rätt!

hugokolbaz2008-01-07 23:10
Antal inlägg: 665

Vadå rätt? Det moraliska förfallet existerar ju inte och skogaholm har aldrig påtalat ett problem...

singelmalt2008-01-07 23:38

Blindheten råder.... Ja du Hugo.... Vad vet du vad hon menar, jag ser det som att hon talar i allmänhet, men du väljer att tro hon menar det som Skogaholm säger. Ganska enkelspårigt, inte sant?

hugokolbaz2008-01-07 23:51
Antal inlägg: 665

Jag skulle vilja svara nåt fantastiskt belevat här, men min trångsynthet och min enkelspåriga hjärna ger mig bara "Doohhh...." som svar på tal.

grönöga - Ej medlem längre2008-01-07 23:57
Antal inlägg: 5570

*Med tanke på "rådande omständigheter" mm så tycker jag det VAR ett "fantastiskt belevat" svar hugo ....* ;)

vulcan2008-01-08 09:51
Antal inlägg: 7666

Haha jag tolkade Flummigs inhopp som ett inlägg MOT Skogaholm, inte för. Men det är ju egentligen det ultimata foruminlägget; Alla kan tolka det till sin egen fördel och som ett stöd för sin egen tes.

y not2008-01-08 10:50

"Hm... Jag får det till att man stödjer det moraliska förfallet om man talar emot någon som påtalar ett problem. Eller? Jag kanske har fel..."
/flummig

mm den sista satsen kan h*n mycket väl ha rätt i.

Sen kan man fundera på vad är problemet.
Att folk inte tackar för match, att det gnälls över att folk inte tackar för match, att ungdomen förfaller moraliskt, att det råder oenighet om vilke kutym som finns eller att skogaholm är en limpa.

Jag tycker nog inte att problemet är så tydligt framställt i flummigs utsaga och därmed ganska flummigt vad som ejänkligen menas.

Skogaholm - Ej medlem längre2008-01-08 12:58

Vill bara informera om att jag fått ett mail som gjort mej upprörd. En övervakare/forumsadminist ratör skriver att admin. VET att jag även är Singelmalt och att jag är barnslig som håller på på det här viset. Tycker det är ganska allvarligt när ni på admin. säger er veta en sån här sak, när det inte är sant. Står denna vetskap för mer än den som skrev till mej blir min fråga? Personligen ligger jag lågt i tråden då jag tröttnat på alltmer upprörda mothugg! Däremot kan jag inte lova att jag aldrig mer kommer med nya inlägg Silverin :)

Skogaholm - Ej medlem längre2008-01-08 13:03

Jo ja kan nog lova det förreste, allvarligt talat denna gång. Tycker inte det är roligt att provocera/skapa debatt längre när så mkt konstig ilska föds och så få tar mina inlägg med lite distans! Den här gången lovar jag att tystna

y not2008-01-08 13:29

Det är verkligen ett övertygande och trovärdigt sätt att övertyga om att inte skriva mnågra mer inlägg som du gör med ett nytt inlägg.
Ett par till så tror jag på dig fullständigt om att du inte kommer skriva mer.

Ang admin så upprör en sån sak mig med. Bör anmälas men tjänar knappt något till.

singelmalt2008-01-08 13:51

Fick nyligen ett telefonsamtal från min gode vän Skogaholm/Urbio, Kontentan av samtalet upprärde sagde person såväl som mig själv. Övertramp!!
Ser det som en desperad handling när argumenten sinar.
Att Skogaholm och jag är vänner har säkerligen framgått, vi ÄR inte samma person, forskande i andra trådar och spelstatistik skulle bevisat det, men...
Tack för mig i denna tråd.

Mvh singelmalt/Opeth dei

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?