Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 20 045 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maybach | 2008-05-11 23:11 | |
![]() | Olika regler beroende på rang? Varför får Le-lou har en bild som är ganska mkt redigerad i något program? Jag vet att den fortfarande visar hennes ansikte, men jag har provat med att par liknande och fått de nekade. Antingen ska alla följa dessa skitregler eller ingen, men inte bara övervakare. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-11 23:18 | |
![]() | Det är bara att prova igen, det är ju lite olika beroende på vem som råkar bedöma. Alla har olika smak. Däremot tycker jag inte le-lous bild ser redigerad ut. Lite mörk kanske, men har man en vettig skärm så ser man ändå hur hon ser ut. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-11 23:20 | |
![]() | Mina bilder blir oftast nekade med motiveringar som för mörk, skuggor, mörka glasögon, medföljande katt mm. Är nog egentligen så ful, så ingen vill se mig. | |
| Sotfinger | 2008-05-11 23:26 | |
![]() | De bilder som laddades upp innan de nya reglerna infördes får finnas kvar. Därav min bild till exempel! | |
| Suds McDuff | 2008-05-11 23:34 | |
![]() | Jag vill veta hur stor procent som har en bild på sin hund eller katt. | |
| le-lou | 2008-05-12 01:32 | |
![]() | Maybach, min bild är kanske lite mörk men om vi ska jämföra med din bild, som är tagen i profil så vete 17 om du inte vinner i "bryta mot avatarreglerna". | |
| Ordkanon - Ej medlem längre | 2008-05-12 01:38 | |
![]() | Snicksnack. Fascistfasoner signerat hybrisdrabbade övervakare. | |
| le-lou | 2008-05-12 01:43 | |
![]() | vad ska vi skylla på att du kom igenom med den bilden :)? din rang? haha.. Vad för bilder har du fått nekade? Svartvita bilder? Vad jag känner till, är svartvita bilder inte förbjudna, däremot är tanken att bilden vara tagen framifrån. Om redigerade bilder: Jag vet inte riktigt vad som ska kallas redigerade och inte redigerade, vad jag kan se på de allra flesta bilder här inne så är förmodligen de alla klippta tex. Så fort man gör ett ingrepp på en bild så är det redigering ju om man ska vara petig, right ? Jag har tex gjort min svartvit för jag är inte så förtjust i färgbilder. Ang att den är mörk, på min egen dator är den inte det, men har sett på en del andras att den är ruggigt mörk. Vete 17 varför. Att göra ett hår på sig själv som -bara Ann gjort tex, eller att lägga in en prickig bakgrund ser inte jag som nåt farligt. Jag tror att regeln om redigering kom till av anledningen att man inte får tex ändra om sitt utseende hälften häst, hälften hund el nåt..äh jag vet inte. Avatarreglerna är förvirrande för många, inkl mig. Jag släpper igen de flesta, dock inte bilder där det inte går att urskilja en människa, och inte heller bilder med kända människor på. | |
| le-lou | 2008-05-12 01:43 | |
![]() | Ordkanon, du har ju en fin keps iaf! | |
| le-lou | 2008-05-12 01:45 | |
![]() | du ser väldigt olika ut på de där bilderna må jag säga, men men. Kanske har du rätt. | |
| odin - Administratör | 2008-05-12 07:19 | |
![]() | Maybachs bild är defintivt den som är mest på gränsen. Men eftersom det är en petitess så får du ha den kvar. Hoppas du inte blir allt för upprörd isåfall ber jag om ursäkt! | |
| Accelerando | 2008-05-13 00:34 | |
![]() | Ja, den där halsduken är tveksam om den är tillåten. | |
| sakoline | 2008-05-14 01:34 | |
![]() | Odins tycker jag är mycket tydligare gränsfall än Maybach. Man ska se ut som man gör i vanliga fall, och ha ögonen sådär mycket åt sidan är onaturligt ifall du inte är gravt vindögd, då ber jag om ursäkt. | |
| Nemi | 2008-05-14 09:23 | |
![]() | sakoline: eh? | |
| Nasty Nimrod | 2008-05-14 09:42 | |
![]() | Jag tror det är hans coola sidblickande... | |
| -Dem2 - Ej medlem längre | 2008-05-14 09:58 | |
![]() | le-lou Om det är en känd människa som vill lägga in sin egen bild då? | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-14 10:02 | |
![]() | Men sakoline, det rimma väl inte med din bild och ställa dom kraven. Går du alltid med en röd tunga hängande utanför munnen?? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-14 12:05 | |
![]() | -Dem2: Kända människor spelar inte Betapet fattar du väl? :) De är bara på TV. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-14 12:13 | |
![]() | skulle va kul att köra en match mot Horace Engdahl | |
| le-lou | 2008-05-14 15:04 | |
![]() | -Dem2, finns inga kända människor med så mkt tid | |