Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 80 |
Mobilspel
| Pågående | 20 045 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| carlbertil | 2008-05-17 01:43 | |
![]() | Minus 144 poäng Kan någon initierad person svara på hur jag kan förlora 144 poäng fastän inget ord hinner läggas? Gäller ett 3 pers. spel, där en person hoppar av precis när spelplanen kommer upp på skärmen. Efter ca 1 sek. hoppar då även jag av -då jag ville spela 3. Garanterat inget ord hinner läggas! Mitt anv.namn är carlbertil | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-05-17 02:02 | |
![]() | www.betapet.se/user/...wo rdlist=1 Det var alltså denna match du förlorade 144 poäng på. Det är för det första inget 3-pers-spel, för det andra har det gått mer än 1 sekund då din motspelare har 576 sekunder kvar när spelets avbryts, och för det tredje har din motspelare dessutom 68 pluspoäng, alltså har ord lagts. | |
| carlbertil | 2008-05-17 02:10 | |
![]() | du talar utifrån "hur det bör/ska fungera". Jag talar utifrån verkligheten. Det var från början ett 3 personers spel -punkt- En person hoppar av precis i samma ögonblick som spelplanen kommer upp på skärmen -punkt- Jag gör då detsamma innan ord har lagts. Det hinner ej gå flera sek. Andra personer och så även jag har gjort detsamma flera ggr; på betydligt längre tid än 1 SEK. När du talar per definition om "alltså ord har lagts", utgår du ifrån hur resultatet blivit= minus 144 poäng. INTE utfrån verkligheten. Vore intressant att tala med en INITIERAD person som inte utgår från hur det bör/ska fungara; utan hur det ej fungerar....uppenbarligen | |
| vindsus86 | 2008-05-18 09:07 | |
![]() | du kan ju ha haft något lagg med uppkopplingen. den tredje spelaren kanske försvann innan spelet hann startas, men du inte uppfattade det. sedan kanske din motståndare hann lägga också, men du inte såg det för ditt internet segade eller nåt. vem vet. | |
| Maizena | 2008-05-18 09:36 | |
![]() | exakt....statistiken visar klart och tydligt att det är ett 2 personers spel..... | |
| sakoline | 2008-05-18 23:46 | |
![]() | Även om det är ett trepersspel från början så blir det ett tvåpers-spel om en person lämnar direkt. Om man drar precis när spelet börjar laddas hinner inte personen vara med i spelet från början = bara du och den andra personen. Om du hade dragit precis ibörjan hade inga poäng dragits av. Antagligen hann den andra personen lägga ett ord. Ledsen. | |
| Hillegnu | 2008-05-19 08:52 | |
![]() | Dessutom är det bara ett spel.... | |
| Zizzi | 2008-05-19 11:57 | |
![]() | Spelar ingen roll att det bara är ett spel, klart det känns surt att förlora mycket i rating. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-19 11:58 | |
![]() | Råkat förlora poäng jag med förut, men äh, det får man ta igen en annan gång! | |