Spelrum
Giraffen19
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
6
Inloggade25
Mobilspel
Pågående19 109

Forumkategorier

Användare Inlägg  
animamea2006-01-09 20:33
Antal inlägg: 5

Nedkopplad - kommer inte in igen!
Jag har upptäckt en irriterande sak. Förut när jag blev nedkopplad (händer ibland med mitt trådlösa nätverk) så kunde jag gå in i spelrummet igen och koppla upp mot mitt pågående spel. Det funkar inte nu. Jag får bara upp en ny ruta med startsidan, och kommer inte in i spelrummet. Är det fler som har samma problem som jag? Och framför allt: kan man göra något åt det? Trist att förlora massa rating när man leder stort...
/Vickan

lanemonia2006-01-09 21:49
Antal inlägg: 33

Det har hänt mig två gånger att jag bara får upp startsidan igen. Fast oftast går det bra att komma tillbaka till spelet. Senast idag hände det att jag kom tillbaka in i mitt spel. Jag hade råkat trycka högerklick med musen och hela bilden blev uppförstorad så jag såg bara en liten del av spelplanen. Till slut lyckades jag ta mig ut och sen in igen.

Lilla Blå2006-01-09 23:08
Antal inlägg: 37

Japp animamea, jag har samma problem. Förr kunde man komma in i rummet igen trots att det var fullt om man hade ett spel igång, men det verkar inte gå längre av någon anledning.

metmasken2006-01-10 17:12
Antal inlägg: 101

Har hänt mig ett par gånger jo :(

Ordmakerskan2006-01-10 19:00
Antal inlägg: 4

För första gången så har jag blivit nedkopplad ( typiskt nog vid sista utlägget ) kom tillbaka till spelrummet men kunde inte komma in till spelet igen. "Klickade" på det pågående spelet men kom inte in. Var det jag som gjorde fel eller var det något annat strul ???

cleopatra052006-01-10 19:03
Antal inlägg: 5

Jag råkade ut för det idag också. Min motståndare skulle lägga men det tog ca 5 min så jag frågade om han hade lagt av. Plötsligt utan att jag hade gjort något blev jag nedkopplad och kunde inte komma in igen. Trist att själv förlora poäng (10) -. Vi hade bara precis börjat.

metmasken2006-01-10 22:00
Antal inlägg: 101

hej Cleopatra! Jag spelade mot dig en dag och blev tyvärr nedkopplad mitt i spelet. Men då tror jag att det inte påverkade ratingen åt nåndera.

wainis2006-01-14 16:56
Antal inlägg: 1674

Precis samma problem har jag haft, senast alldeles nyss...störigt när man leder knappt och det är få brickor kvar... OK, rating är inte hela världen, men det hade varit kul att få avsluta spelet...

Fröken Jag2006-01-18 12:20
Antal inlägg: 145

Jag har varit med om det också. Men det enda jag behövde göra då var att gå in i "fel" rum för att sen klicka på det rätta, då funkade det.

monk - Administratör2006-01-18 14:01
Antal inlägg: 2379

Det ska fungera att gå in i samma rum där man blev nedkopplad och koppla upp igen, även om spelrummet är fullt... Om det inte fungerar beror det förmodligen på att motståndaren lämnat spelpartiet.

Carolin_E2011-01-17 07:30
Antal inlägg: 2

jag får texten "du har blivit nedkopplad" hela tiden (idag) när jag försöker ansluta till ett spel. why?

värmeljus2011-01-17 07:33
Antal inlägg: 112

usch det är otroligt irriterande

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?