Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade20
Mobilspel
Pågående21 690

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Skumgodis - Ej medlem längre2006-01-10 00:20
Antal inlägg: 158

Vågar man tillåta paus?
Vågar man tillåta paus nu efter uppgraderingen? Det vill säga har det införts en maxtid för hur länge en paus får vara och så.

Och när jag ändå är igång, har det införts att matcherna bryts efter att en motståndare gått över tiden med fem minuter eller så?
 
Skumgodis - Ej medlem längre2006-01-10 01:38
Antal inlägg: 158

Just det...Jag och blueztar kollade just i en match utan rating. Och det verkar vara som det var tidigare också, att pausen är obegränsad i tid. Med andra ord, tillåt inte paus om det inte är spelare ni litar på!
 
odin - Administratör2006-01-10 22:30
Antal inlägg: 7442

Nej man bör inte tillåta paus.
Nej det har inte införts, jag programmerar på en ny server för tillfället och lägger all kraft på den eftersmo jag är övertygad omatt den kommer förbättra många "seghets"problem här!
 
okkepokke2006-01-11 18:29
Antal inlägg: 18

jag tycker inte heller att man ska göra det... för den man spelar mot kanske bara vil att man ska ge upp spelet och på så sätt får ju den spelaren högre ranking och man själv mindre. ja har ldrig tillåtit paus sen jag blev lurad på de viset... ajg håller med skumgodis också att man kan göra det mot såna som e ens kompisar eller andra som man litar på.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?