Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade16
Mobilspel
Pågående21 696

Forumkategorier

Användare Inlägg  
metmasken2006-01-10 21:58
Antal inlägg: 101

Nedkopplad av övervakare??
Det tycks nu vara så att det är många som blivit nedkopplade rätt så ofta? Funderar om det är ett tekniskt problem som beror på betapet och inte på min internetanslutning (som borde fungera utan problem, fast anslutning). Jag har också funderat på om det är något annat fel på min dator.
Men idag blev jag nästan lite förbannad (förlåt!) när jag mitt i spelet för andra gången blev nedkopplad. Denna gång kom det ett meddelande "Du har blivit nedkopplad, om du vill fortsätta spela...".
Ok, jag går in i spelrummet och läser i chatten "Du har blivit nedkopplad av en övervakare". Jag kunde inte tro mina ögon! Först blev jag väldigt arg men nu undrar jag om problemet är mera tekniskt och inte ett personligt påhopp av en sur moderator. För jag har uppfört mig exemplariskt :)
Jag kom in i spelet igen, tack o lov. Men min motspelare var ju förstås lite irriterad också, men tur så förstod han att felet inte var mitt.
Ja så nu undrar jag bara att vad månne var orsaken till detta? Och förstås undrar jag om någon annan upplevt något liknande?
P.S. Jag går ännu lite på högvarv så hoppas att ni tolkar min text rätt. Den är skriven i en positiv och analyserande ton :)
 
metmasken2006-01-10 22:02
Antal inlägg: 101

Kan tillägga att jag försökte kontakta någon via "kontakta oss" men lyckades inte.
 
Blue Ztar2006-01-10 22:10
Antal inlägg: 1065

Jag vet inte när det du skrev hände. Men jag sparkade dig för drygt en halvtimme sen pga att alla rummen var fyllda och du enligt namnlistan inte spelat på länge. Om du var inne i en match så var det fel på namnlistan och jag ber om ursäkt.
 
monk - Administratör2006-01-11 10:10
Antal inlägg: 2370

Nu har vi nytt spelrum (Hunden) vilket förhoppningsvis innebär att alla får plats i spelrummen ett tag till.. :-)
 
metmasken2006-01-11 15:35
Antal inlägg: 101

nja, jag höll nog på och spelade då när jag blev utsparkad! Men tackar för förklaringen. Och tack för det nya spelrummet!!
Ni kan ju känna er stolta egentligen för alla dessa problem beror väl på att det är så fullt överallt=betapet är mycket populärt! :)
 
metmasken2006-01-11 15:37
Antal inlägg: 101

blueztar: det stämmer nog med enhalvtimme :)
 
Dripknot2006-01-11 17:52
Antal inlägg: 62

Vadå så man kan bli kickad från sajten bara för att man inte spelat på länge?? Vad är det för jävla gestapofasoner!!!!!!!!!
 
metmasken2006-01-11 18:32
Antal inlägg: 101

jag är nog inne varje dag så jag antar att blueztar menade att om man är inne i spelrummet men inte ansluter till någon match på jättelänge så blir man utkickad. Vilket är ok för min del.
 
Blue Ztar2006-01-11 18:44
Antal inlägg: 1065

Det var en engångsföreteelse igår när alla rummen var fyllda till bredden. Syftet var att lämna plats åt de som ville spela. Det fanns de som inte kom in i rummen igen när de tvingats stänga fönstret mitt i sin match. Om någon funderade på att spela och blev sparkad så ber jag om ursäkt, men samtidigt tycker jag ingen större skada är skedd eftersom de kan gå in i rummet igen, tillsammans med de femton nya som nu får plats.

Nu har vi som tur är fått Hunden. Men vid rusningstid när alla rummen är fyllda så är det schyst om man lämnar plats om man inte har tänkt spela på en stund.
 
Midnightlady2006-01-11 18:52
Antal inlägg: 171

Inte nåt konstigt med det tycker jag, samma sak händer ofta på andra spelsajter, om man inte spelat på ett tag. Helt OK enligt min mening.
 
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2006-01-11 20:45
Antal inlägg: 2977

Spelar an ej utan bara "paxar" sin plats kan man råka att ramla ur tyväärr...
 
metmasken2006-01-11 20:58
Antal inlägg: 101

så var inte fallet den här gången..
 
giar2006-01-12 08:19
Antal inlägg: 101

"gestapofasoner"??? Suck!
 
gubbi2006-01-12 08:27
Antal inlägg: 2638

Ja, vad säger man...
 
Dr Jacoby2006-01-12 10:37
Antal inlägg: 93

Dripknot borde ändra sin personbeskrivning ;)
 
Midnightlady2006-01-12 11:10
Antal inlägg: 171

Jag instämmer gubbi! Vad säger man...?
Att uttrycka sina åsikter är väl en sak, men att använda grova och kränkande tillmälen (brist på ordförråd?) är riktigt vidrigt!
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?