Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bergarn1 | 2008-05-27 13:33 | |
![]() | Folk som lämnar spelet Less på folk som lämnar spelet innan ett ord är lagt, för att jag har en bra början i hets. Finns det nån möjlighet att ta en screen och stänga av vederbörande idiot? Vet att det säkert finns nån länk om dethär redan men jag hittar den inte... | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-05-27 13:38 | |
![]() | Mmm! | |
| HELENE66 | 2008-05-27 13:46 | |
![]() | Håller fullständigt med dej om detta! Skittråkigt när en del gör så. | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-05-27 14:02 | |
![]() | Mmmm! | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-27 15:03 | |
![]() | Har tagit bort en dubblerat inlägg i tråden. Det är inte förbjudet enligt några regler att lämna spelbrädet innan några ord är lagda, men det är allmänt dålig stil och inget vi uppmuntrar till. Märker du att en och samma person beter sig på detta sätt upprepade gånger, kontakta en spelvärd eller maila abuse@betpet.com. Bifoga gärna skärmdump eller logg på det inträffade. | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-27 15:09 | |
![]() | MimmL, om du inte har något informativt att säga, eller kan svara på trådskaparens fråga, är det nog ingen större poäng att göra ett inlägg. Vill du skriva för skrivandets skull hänvisar jag dig till de mer "tramsiga" trådarna under Snack. Här under Frågor är dock de allra flesta ute efter att få informativa svar på sina frågor. :-) | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-27 15:10 | |
![]() | abuse@betapet.com ska det förstås vara | |