Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade13
Mobilspel
Pågående21 384

Forumkategorier

Användare Inlägg  
jåm2005-09-21 23:58
Antal inlägg: 9

Senaste Uppdateringen
Det är alltid trevligt att ni alltid förbättrar och uppdaterar er fina site. Jag beundrar att ni orkar hålla på med detta indiella? jobb. Men... Jag måste säga att jag trycker att "du håller på att få slut på tid" signalen är otroligt enerverande. Den är för hög (om man fortfarnade vill höra "det är din tur" dinget). Jag skulle helst vilja att det var så att tiden blev orange när man har 1 minut kvar (tot). Och när det är tex 30 sek kvar hör man en mycket diskretare signal än den som nu finns, men BARA EN GÅNG under spelets gång. När tiden har gått till minustid blir tiden röd. Jag vill inte ha blinkande tid, jag tycker att det stör.

Detta bara om man får vara petig med sina önskningar, Takc för en annars bra site!!!!
Håller ni/någon med eller inte?
 
Schatzi2005-09-22 00:04
Antal inlägg: 137

Jag tycker att det är bra att "du håller på att få slut på tid" är irriterande det får spelare som sölar att bli distraherade när dom är på minus tid. Har spelat så många gånger med människor som spelar mer än dubbla tiden på stress, då kan man lika gärna välja att spela ett långsammare spel.
 
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2005-09-22 00:06
Antal inlägg: 4814

Jag kan hålla med till fullo.
Sitter och drar mig för att spela, på grund av den där rödblinkande saken.

Nu ryktas det dessutom om att det piper. Låter som jag måste vänta på att det går att slå av, också.

Får väl spamma forumet så länge.

I värsta fall kunde man löst blinket med något AlltidÖverst-fönster, som Media Player, men pipet låter ofrånkomligt.
 
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2005-09-22 00:07
Antal inlägg: 4814

HannaMaunus: Blir man, som jag, irriterad av att det blinkar och piper så medför det bara att det tar ännu längre tid att avsluta matchen. Och ja, dra över tid är redan reglerat med poängavdrag. Ska det straffas dubbelt nu?
 
jåm2005-09-22 00:10
Antal inlägg: 9

Bamsefar: prescis min åskigt.

+ att jag skulle vilja ha en slumpad spelplan med som man inte kommer åt några xORD på första lägget. Ett dött kryss i mitten liksom.
 
jåm2005-09-22 00:11
Antal inlägg: 9

Heja alla svenskalärare!
 
jalvemo2005-09-22 00:14
Antal inlägg: 10

Jag håller med !!!! om anti tjut filosofin
 
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2005-09-22 00:44
Antal inlägg: 4814

Man kan slå av allt ljud när det börjar hoppas jag? Kanske går ändå då... Man stirrar på skärmen vid det laget ändå.
 
gubbi2005-09-22 08:22
Antal inlägg: 2638

Förslaget med en "fredad zon" runt startrutan för slumpad plan är något som redan finns med på "att-göra"-listan och som Betapets programmerare börjat implementera - så det är på gång!
 
jalvemo2005-10-01 00:22
Antal inlägg: 10

Tack så hämst mycket för det!!!!
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?