Spelrum
Giraffen35
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade58
Mobilspel
Pågående20 031

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Konnässören2008-05-31 21:30
Antal inlägg: 15

Avbrutet spel, hur var det?
Spelade nyligen en match, där det kom upp en ruta "spelrummet svarar inte" koppla upp igen. Försökte koppla upp igen men det gick inte, det enda som hände var att texten "ansluter till spelrummet..." kom upp inget mer. Vad jag förstår beror inte detta på min uppkoppling då det varit problem med "seghet" i giraffen ikväll.
Tråkigt att behöva gå en jävla massa minus när det inte är mitt fel. Har för mig att när man blir nerkopplad av Betapet så ska inget hända och att matchen inte så att säga inte spelades, eller? Så har det i alla fall varit i andra matcher jag spelat och det blivit avbrutet pga serverfel e.dyl. Kan nedanstående match raderas och rating återställas?www.betapet.s e/user/...wordlist=1

Konnässören2008-06-01 09:21

Kul att man får svar...

emmylicious2008-06-01 09:24
Antal inlägg: 4501

Dom är bara människor dom också, dom behöver också sömn och behöver också umgås med familj och vänner, och det är bara administratörerna som kan svara på din fråga. Tror nog att dom även jobbar för fullt på att lösa problemen med giraffen om inte det redan är fixat och att få övertidvarningen att funka.

var glad att du slipper betala för att spela åtminstone.

beritlind782008-06-01 09:36
Antal inlägg: 79

Det är faktiskt ingen som tvingar dig att spela här. Se det istället som en fantastisk tillgång att få möjglighet att spela detta roliga spel helt gratis. Att det ibland blir tekniska problem får man räkna med och det är inte hela världen. Din rating går upp och ner hela tiden och det du tappade igår kommer säkert ta tillbaka efter några nya spelade matcher.

nina733 - Ej medlem längre2008-06-01 09:41
Antal inlägg: 4346

Giraffen verkar vara lite trött,men tror att han repar sig inom en snar framtid =)
De andra rummen verkar fungera.

Ang ditt spel, så kopierar jag Odins inlägg från den här tråden
www.betapet.se/forum...ea did=8644

"odin - Administratör 2008-03-16 16:51
Att bli nedkopplad

Ibland blir man nedkopplad, detta är tyvärr inget vi kan göra något åt. Det beror på uppkopplingen mellan dig och vår server och detta är utom vår kontroll. Försök att koppla upp så snabbt som möjligt om du misstänker att du är nedkopplad så fortsätter matchen.

Tyvärr kan vi inte korrigera avbrutna matcher i efterhand.

Konnässören2008-06-01 10:00

Tack nina733, det är åtminstånde ett svar även om jag inte är nöjd med det =)

till emmylicious och beritlind78... öööhhhmm, äh. tack för det uppmuntande orden.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?