Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 20 015 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kerstinoz - Ej medlem längre | 2008-06-07 17:07 | |
![]() | val av spelrum varför väljer man att spela hets och stress, är det för vi lever i ett mycket mer stressigare samhälle där vi måste hinna mer på kortare tid nu för tiden.eller....... | |
| megasen | 2008-06-07 17:10 | |
![]() | Jag väljer hets för att jag måste tänka fortare..och det skärper till min hjärna....och när man är van att spela hets så är man inte stressad, eller känner sig inte stressad--- | |
| impala-58 | 2008-06-07 17:12 | |
![]() | Jag gör det för att om jag tänker för länge kärvar hjärnan ihop och det blir kattskit av alltihopa. Däremot förstår jag inte varför så många spelar slumpad med tanke på att det är så mycket tur/otur i det. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-06-07 20:00 | |
![]() | impala-58: Antingen för man bara tycker det är kul att spela och inte bryr sig om att vara bäst, ellër att man vill vara bäst, men inte är det om man kör standard? Kanske. ^^ | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-06-07 20:01 | |
![]() | kerstinoz: Av samma anledning som jag blir tokig på att spela alphapet med mamma. Det ska tänkas och tänkas och tänkas så man får hjärnblödning. Ska man göra något ordrelaterat som tar tid löser jag hellre korsord. | |
| Nasty Nimrod | 2008-06-08 16:24 | |
![]() | Tycker standard ofta tar för lång tid numera... Har kommit in i hyfsat stress- och hetsspel till slut, så jag kör oftast det... | |
| Aleu | 2008-06-08 17:16 | |
![]() | Nattravn: enligt min mening har du träffat mitt i prick! :) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-06-08 17:29 | |
![]() | Aleu: Attans tur jag hade. :) | |
| bubble-40 | 2008-06-08 17:47 | |
![]() | Hej, Jag väljer stress eller hets när jag inte har lång tid på mig att spela på internet eller när jag vill testa hur snabbt jag kan tänka ut ord | |
| DIF-Elton | 2008-06-08 17:55 | |
![]() | Jag spelar i stort sett bara hets.´Har inte lust att sitta och kanske vänta 5 minuter på varje drag motspelaren gör. Tycker den tiden man har i hets räcker alldeles utmärkt för det mesta! Dessutom blir min koncentration bättre när jag spelar under hets. | |
| carinau | 2008-06-09 15:19 | |
![]() | Jag är som du Kerstinoz. Gillar att ta det lugnt och har inte ett dugg ont av att motståndaren tar tid på sig. Brukar sitta och klura lite på nästa lägg då. Men det klart, det går ju inte att starta ett spel om man inte har ganska mycket fri tid framför sig... | |