Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 20 015 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sanlin | 2008-06-11 17:24 | |
![]() | chat-problem Försökte hitta nåt om detta i forumet men utan resultat. Ibland när jag försöker öppna en chat med någon spelare så kommer chatrutan upp och jag skriver något.Men det verkar ibland som om den andra personen inte märker av att chatten öppnas (och då vet jag att de alltid har den funktionen igång).Har frågat några om det märkt av min chat men det har de inte.Ibland kan det funka efter några försök men ibland är det helt hopplöst! Fler som har problem med detta?? | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-06-11 17:27 | |
![]() | Ja jag antingen så nonchalerar sdom bara oss eller så märkar dom ej, men jag tycker att detta är ett svar som forumsvärdarna kan ta hand om! | |
| odin - Administratör | 2008-06-11 18:28 | |
![]() | De kan ha pop-up blockerare. | |
| monk - Administratör | 2008-06-11 18:37 | |
![]() | Både Internet Explorer och Firefox blockerar fönster som inte öppnas genom "aktivt klick" som default.. | |
| sanlin | 2008-06-11 20:44 | |
![]() | Tack för svaren! :-) Jo, jag vet att det finns pop-up blockerare.Men i dessa fall så vet jag att de inte har det blockerat eftersom det brukar gå annars.Och de är lika fundersamma som mig varför de inte såg chatrutan.Mystiskt! | |
| sanlin | 2008-06-11 20:46 | |
![]() | Och de har även sagt att de inte har blockerat pop-up. | |
| somali | 2008-06-11 21:03 | |
![]() | Det som inträffar när jag försökt chatta med motspelaren är att det inte fungerar att skriva....det blir bara nån enstaka bokstav och mellanslagen fungerar inte... det blir oförståeligt...:-(.... | |
| sanlin | 2008-06-11 21:37 | |
![]() | Det har däremot aldrig hänt mig. | |