Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 20 015 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillagni - Ej medlem längre | 2008-06-12 01:25 | |
![]() | fixa ett skydd mot utloggning mot sin vilja Blir så attans irriterad när jag äntligen lyckats spela upp mig till över 2100 i rating...Åkte ut MOT MIN VILJA igår kväll....och nu är ratingen plötsligt på 2000 igen!!! Alltså....ansvariga för denna sida, tror inte att ngn är särskilt imponerad över att råka ut för detta. Jag ägnade minst 20 minuter till att försöka logga in igen men det gick inte!!! Med tanke på dagens datorteknik måste detta gå att åtgärda eller???????????????????? ???? | |
| vindsus86 | 2008-06-12 01:37 | |
![]() | det har förmodligen inte med sidan att göra alls. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-06-12 01:48 | |
![]() | "tror inte att ngn är särskilt imponerad över att råka ut för detta. Jag ägnade minst 20 minuter till att försöka logga in igen men det gick inte!!!" Jag är skitimponerad över att det faktiskt går att koppla upp till ett påbörjat spel, trots att man loggas ut från själva sidan och får logga in igen :) Och att motspelare snällt väntar då det har hänt, (p g a min dator skulle jag tro). | |
| vulcan | 2008-06-12 12:39 | |
![]() | Har du något förslag på hur Betapet ska hantera kommunikationsavbrott hos din internetleverantör eller svaj i din trådlösa bredbandsuppkoppling? Jag skulle tro att det står för säkert 85-90% av alla problem. Resterande kan bero på allt från att Betapets host får något problem med sin trafik ut på nätet eller att själva spelservern på något vis krånglar. Det är bara i det sistnämnda fallet som Betapet själva kan göra något egentligen. Med tanke på den väldigt låga mängd avbrott och problem som jag upplever att det är så tycker jag inte att det finns mycket att klaga på. Dessutom finns ju den funktion som Budalv beskrev - något som saknas på många andra spelsajter. | |
| odin - Administratör | 2008-06-12 19:50 | |
![]() | Om du ägnade 20 min att logga in igen låter det verkligen som ett lokalt problem för dig. Med dagens teknik kan man göra mycket men tyvärr inte allt. | |