Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 20 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hejsan__11 | 2008-06-23 20:15 | |
![]() | godkänns ?? varför godkänns aldrig en bild på beta även om det är en bild på sig själv och den ligger rätt och den är inte för stor eller för liten utan perfekt ?????????????? | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2008-06-23 20:19 | |
![]() | kanske inte var perfekt | |
| Krösamajja | 2008-06-23 20:31 | |
![]() | dom är petiga med bilder, lite ruta är de oxå, får ju krympa bilden till oegenkänlig ibland =) | |
| hejsan__11 | 2008-06-23 20:39 | |
![]() | mm sant men den va helt perfekt det gick inte att göra den bättre :(:( är det någon annan som har varit om det någon gång ??? | |
| Maybach | 2008-06-23 22:11 | |
![]() | haha skoja inte. finns bara ett sätt att vara säker på att få igenom sin bild - ladda upp ditt passfoto! | |
| Maybach | 2008-06-23 22:13 | |
![]() | förresten vill jag gärna ha svar på en fråga som jag ställt många gånger utan att fått svar på. Varför måste foton vara spikrakt framifrån osv (enligt de flesta övervakare) för att bli godkänd? Poängen är väl att man ska se hur personer se ut - och bilden behöver ju inte vara som på id-kortet för att man ska se det. Kan någon übervakare svara, tack! | |
| vindsus86 | 2008-06-24 00:46 | |
![]() | id-kort tycker jag ofta är vilseledande. min mamma ser alltid ut som en brottsling på sina passfoton och så. (mamma är ingen brottslig. =felaktig bild av mamma.) | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-06-24 02:28 | |
![]() | Maybach: Å andra sidan, om ett passfoto ska godkännas så måste det fortfarande vara en "relativt nytagen" bild. Själv ser jag nog inte längre ut som på mitt passfoto från mitten av 90-talet. Hur man kommer fram till om det är nytaget eller ej är dock svårt att säga, men vi får ibland lita på att folk tycker att ärlighet varar längst. Maybach: "Övervakare" finns ej längre och de (spelvärdarna) har aldrig kunnat godkänna bilder, men för de av oss som är forumvärd (fd forumadmin) är det bara att tolka de regler som sajtens ägare skrivit. Ordet "spikrakt" eller "rakt" står inte i bildreglerna, och jag brukar själv inte tolka texten "hela ditt ansikte framifrån" som att det måste vara riktat rakt eller spikrakt mot kameran. Däremot kan jag förstå om det blir svårt att dra gränsen för var ansiktet slutar/börjar, och därmed kan man för enkelhets skull vilja tolka regeln som att ett helt ansikte omöjligen kan synas på annat sätt än rakt framifrån. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.