Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 20 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-06-24 21:36 | |
![]() | Bildfråga Jag undrar hur snygg jag måste vara för att få lägga in min bild här på betapet? Jag fick min nytagna bild refuserad, utan kommentarer! Jag har bett om en förklaring, så att jag kan lägga in en bild som BLIR godkänd men den delen av frågan ignorerades, tyvärr. Men jag FICK veta att de kändisar, tecknade figurer och djur som spelar här, har funnits här länge!? Jag försöker här istället: kan någon som vet, förklara för mig hur bilden skall se ut, för att bli godkänd? De kriterierna som finns på sidan var uppfyllda men den godkändes ändå inte! Jag kanske måste ta en bild av någon yngre, snyggare brutta och lägga in den som mig? Inte för att jag tror att det hjälper att vara en superfräsch 40-åring? Hur nytagen en bild är, kan väl förresten knappast forumvärdarna veta? | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-06-24 21:53 | |
![]() | Du kanske är för snygg så de trodde du var en filmstjärna eller nåt? :p | |
| odin - Administratör | 2008-06-24 21:54 | |
![]() | Eftersom det var någon spelvärd som nekade den kan vi inte veta hur din såg ut, därmed vet jag inte varför den blev nekad. Men jag litar på övervakarna. Om du antingen länkar till din bild här eller en länk i ett privat meddelande till mig så kan jag ju försöka gissa varför den blev nekad. Eller så laddar du upp den igen och ser om den går igenom denna gång då spelvärden kanske helt enkelt klickade lite fel... | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-06-24 22:09 | |
![]() | Tack Gunilla! Sånt där värmer alltid, vet du! ; ) | |