Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 20 033 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| run-marie | 2008-07-01 14:19 | |
![]() | Avbrutet spel p g a problem hos Betapet? Höll på med ett spel i Grisen och skulle just lägga mitt andra ord när jag helt plötsligt blir nedkopplad. Får jag avdrag på mina poäng för att det är nåt fel hos Beta? Det går ju inte att komma tillbaka in i Grisen för där står bara att servern inte funkar. | |
| mariabulle - Ej medlem längre | 2008-07-01 14:20 | |
![]() | jag kommer inte in i något spel alls | |
| run-marie | 2008-07-01 14:21 | |
![]() | Nej just nu verkar ingen komma in nånstans för Giraffen var just full (200) och nu är det 37 st kvar. Vad är det för fel? Kan någon spelvärd förklara och hur lång tid tar det att få ordning på det? | |
| Smiley69 | 2008-07-01 14:35 | |
![]() | Råkade prcis ut för att det blev tvärstop i ett spel, kundeinget göra annat än att sluta spela. Gick inte att skicka meddelande till motspelaren, inte ge upp, inte spela, inte passa. Vad gör man då ????!!!!! | |
| emmylicious | 2008-07-01 15:56 | |
![]() | Oftast så är det inte Betapets grejer som det är fel på. Antingen så brukar anledningen till nedkopplingar vara ens egen uppkoppling eller de som ansvarar för Betapets uppkoppling. I det senare fallet ligger det utanför Betapets egna ansvar, allt som händer hos deras internetleverantör är inget som de kan påverka. | |
| Nasty Nimrod | 2008-07-01 19:31 | |
![]() | Och ja, det blir minuspoäng som på en riktig match eftersom tiden fortfarande går medan man är urkopplad, det kanske skulle vara ett bättre system ifall matchen låg nere den stunden man har på sig att koppla upp igen (iaf så länge det inte är mer än 5-10 minuter). (På senare tid har jag iofs oftare tjänat på det än förlorat, så jag klagar inte personligen...) | |
| erikmilli | 2008-07-03 19:50 | |
![]() | Fast det som hände på grisen var definitivt problem med betapet. Jag tror i stort sett alla blev utloggade fem minuter från grisen. | |
| CHL | 2008-07-03 20:02 | |
![]() | emmy: När detta hänt mig, så har jag snabbt kollat upp min uppkoppling och där har det icke varit problem alls. | |
| emmylicious | 2008-07-10 22:45 | |
![]() | Det kan handla om millisekunder.. | |