Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade12
Mobilspel
Pågående22 365

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Skumgodis - Ej medlem längre2006-01-20 16:34
Antal inlägg: 158

Nästa uppgradering?

När kommer nästa serveruppgradering göras och när gjordes den senaste?

 
odin - Administratör2006-01-20 20:13
Antal inlägg: 7442

Senast gjordes den när randombrädet ändrades,

Nästa vet jag icke när den kommer, när min C-server som jag skriver på nu är klar kanske!
 
Skumgodis - Ej medlem längre2006-01-20 21:07
Antal inlägg: 158

Aha, för jag minns att det var något som det sades skulle åtgärdas då! Vid nästa uppgradering från november räknat! ;-)
 
Skumgodis - Ej medlem längre2006-01-20 21:27
Antal inlägg: 158

Vill bara påminna om den här tråden

www.betapet.com/inde...mp ;page=-0

Visst är det jobbigt med alla nya trådar som startas angående det där med hetsspel, MEN ett problem är just att det har givits ett löfte om att en sådan förändring ska införas "vid nästa serveruppgradering".

Som det är nu så möts samma fråga mer av "sluta spela hets då" och så vidare. Men det är inte undra på att irritation skapas hos en del när det ges så klara besked först (och sedan stängs tråden så det var ju snarare irritation) och sedan blir det inte så. Jag tror att alla som haft med företag/ansvariga att göra som lovar "detta kommer fixas snart" upplevt samma irration när det sedan visat sig inte stämma.

Att sajten är gratis är jättebra och ni gör ett bra jobb i det stora hela, men ett råd är att vara försiktiga med löften.
 
Baltazar_2006-01-21 13:50
Antal inlägg: 70

Håller faktiskt inte med dig alls. Dom får göra som dom vill. Så länge vi inte betalat för en tjänst kan vi inte ställa krav på utlovade åtgärder eller uppgraderingar mm. När sidan va nere var det många som klagade på detta och jag tycker vissa besökare här ställer konstiga krav på en helt fri tjänst.
(Om du går förbi en datoraffär och försäljaren GER dig en dator gratis, frågar du då om han oxå kommer att komma hem till dig för att lägga/uppdatera in program mm? Om han sen lovar att, när han får tid, komma hem till dig med en gratis skärm så kan du ju inte bli irriterad på att han inte kommer snabbt nog. Mig veterligen så har inga exakta datum för olika ågärder utlovats så vi får vackert vänta tills tid och möjlighet för programerarna infinner sig. Inget konstigt med det.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?