Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 105 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| boopan | 2006-01-21 20:47 | |
![]() | Snabbast kontakt? Hej! Hur får man snabbast kontakt med en "övervakare", när det inte finns ngn i det spelrum man är i? Hälsningar en som är trött på könsord... | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-01-22 08:16 | |
![]() | snabbast kontakt får du om du mailar en övervakare direkt undvik via forumet! | |
| sarayyy | 2011-04-27 10:00 | |
![]() | hur vet man vem som är övervakare då? finns det ingen lista nånstans eller så? | |
| Guldplate | 2011-04-27 10:20 | |
![]() | Listan på övervakare och forumsvärdar finns i en tråd högst upp här under supportforumet. www.betapet.se/forum...ad id=24838 Här är listan: Administratörer: claw monk odin Spelvärdar/forumvärdar: andraideal ankiborg Bamsefar Christer gubbi Jonatoon Kafountine Mouche Mysthique Nemi SheDeVille Sombatic tsarraz Tufflan Ulice vulcan Spelvärdar: Birgerkung helenabe Ina Jojo Kia megasen monkan Nanniz pcw poke ball Saramara Tessan Zykla | |
| ssvonkolera | 2011-04-27 10:48 | |
![]() | Könsord in-game eller i chatten? Alla ord som är riktiga enligt SAOL borde man ju rimligtvis få lägga i spelet menar jag. | |
| Guldplate | 2011-04-27 11:58 | |
![]() | Jag misstänker att det är i chatten och framförallt i den chatten man kan skriva i under spelets gång. Finns en rad människor som är spydiga emot sina motståndare. Speciellt i fall de förlorar men även annars. Som för att nischa sig som en spelare med dålig attityd. | |
| Mouche - Administratör | 2011-04-29 18:57 | |
![]() | Jag misstänker att TS fått tag på någon av oss värdar under de dryga fem år som gått. Tråden stängs. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.