Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 041 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snela_Hesten - Ej medlem längre | 2008-07-16 14:36 | |
![]() | Inaktiverat konto, hjälp? För några veckorsedan avslutade jag mitt konto, men ångrade mig och försökte registrera mig på samma användarnamn som jag hade då. När jag fyllt i registreringsformuläret står det att både mitt användarnamn och email-adress är upptagna.. jag har skickat efter nytt lösenord, och då får jag ett nytt till mailen, men när jag försöker logga in med det får jag bara meddelandet att jag inaktiverat mitt konto. Så eftersom mitt konto verkar vara just inaktiverat trodde jag att skicka efter en ny aktiveringslänk skulle vara lösningen, men när jag försöker står det bara att det inte finns någon användare med email-adressen.. Jag har försökt flera gånger, och självklart har jag kontrollerat att jag skrivit rätt mailadress osv. Någon som kan hjälpa mig med detta? Jag vill gärna ha tillbaka mitt gamla användarnamn. Inlägg med dryga påpekanden om att "det är onödigt att avsluta medlemskap om man ångrar sig" och dylikt undanbedes. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-07-16 14:41 | |
![]() | Jag tror att det bästa du kan göra är att kontakta någon av spelvärdarna. Är det någon som kan hjälpa dig så är det dom. | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-16 14:42 | |
![]() | Jag har svarat dig via mail. :-) Tråden låses. | |
| ercama | 2008-07-16 14:43 | |
![]() | Du måste nog skapa ett nytt mailkonto, tror att jag läste nånstans att du bara kan använda det en gång | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-16 14:52 | |
![]() | Förtydligande: Du har fått ett privat meddelande till Snela_Hesten, alltså. :-) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.