Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 030 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linika | 2008-07-19 06:04 | |
![]() | Icke önskvärda? Kan jag porta spelare? Om möjligt, hur? mvh Linika | |
| Sombatic | 2008-07-19 07:59 | |
![]() | Nej du kan inte porta spelare men du kan neka att spela med dem. Du får nog göra sej en egen lista på dem som du inte vill möta i match, så vet du vilka du inte vill möta. Sombatic | |
| Linika | 2008-07-19 16:51 | |
![]() | Ok! Tack för svar! | |
| y not | 2008-07-19 19:24 | |
![]() | det skulle annars vara en intressant funktion. Att kunna markera spelare på en lista så de inte kan koppa upp på ens spel. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-20 12:48 | |
![]() | Ja, för om man nekar nån som gillar irritera en kan den ju logga in i samma spel om och om tills man ger upp. | |
| Snoosy | 2008-07-20 13:15 | |
![]() | Nattravn.. syftar inte på någon speciell. Men det händer ofta att man nekar en person, tom förklarar att man inte vågar, för att man förlorar poäng. Ändå loggar dom in gång på gång, Man får som du säger, ge upp själv och hoppa in i någon annans spel. | |
| vindsus86 | 2008-07-20 16:40 | |
![]() | jag hade en sådan häromdagen som gick in på mitt spel igen och igen och igen och igen trots att jag nekade den. sedan började den säga fjant och fjolla. jag skrev till admins om det, inte direkt för att anmäla eventuella svordomar utan snarare för att visa att det borde vara möjligt att hindra nekade spelare från att komma in i samma spel igen och igen och igen | |
| krutmarie | 2008-07-20 17:28 | |
![]() | Hade också en sån igår faktiskt som kom in tre ggr i rad, hade 1200 p lägre och första 2 gångerna skrev jag att jag väntade på nån och 3:e gången frågade jag om han inte förstod att jag inte ville spela med honom. Då började skällsorden komma, ska man anmäla nån som gör så? | |
| krutmarie | 2008-07-20 17:29 | |
![]() | Man ska väl iaf inte behöva byta spelrum p g a såna som inte vill/kan förstå? | |
| åkecato | 2008-07-20 17:29 | |
![]() | @krutmarie > anmäler du nån som säger jävla kärring åt dig på gatan oxo? | |
| bashargreen - Ej medlem längre | 2008-07-20 17:30 | |
![]() | lol | |
| krutmarie | 2008-07-20 17:40 | |
![]() | åkecato, nej vart skulle jag anmäla den? Har inte ens pratat om att anmäla nån vad jag vet. Men på gatan skulle jag nog tänkt j-a skitunge om nån skulle kalla mig det. Har iofs aldrig hört att nån gjort det för jag kanske inte är en j-a kärring? :-) Är du en sån där skitunge? | |
| åkecato | 2008-07-20 17:44 | |
![]() | Då började skällsorden komma, ska man anmäla nån som gör så? skrev du juh krutmarie? Det vet du la bäst själv? om du vill anmäla nån eller ej? Nej jag är inte sån, eller kanske, sa senast i förrgår "din jävla fittkärring" till en i informationsdisken på sjukhuset. | |
| ercama | 2008-07-20 17:51 | |
![]() | Skäms du inte för det, bad du om ursäkt? | |
| krutmarie | 2008-07-20 17:57 | |
![]() | åkecato, det var bara en fråga, orden har man ju hört ett antal ggr, men jag tar inte åt mig speciellt mycket så varför skulle jag anmäla det? Det finns ju värre saker, sexuella anspelningar m m. Även här i Beta finns det tydligen "fula gubbar" och dom tycker jag absolut att man ska anmäla, innan dom lurar nån stackars fjortis att träffa dom och dricka te. Du vet la bäst också att man inte kallar nån för fittkärring, var det än är egentligen. Fick du gå före nån i vårdkön sen eller? Du har ju skäggväxt på fotot så du borde vara dryga 20 iaf och då ska man väl ha lärt sig nåt om hur man tilltalar folk, kärringar eller ej? | |
| Sombatic | 2008-07-21 18:44 | |
![]() | Vill bara påminna om rubriken på tråden. Sombatic | |