Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 030 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hanna885 - Ej medlem längre | 2008-07-26 12:32 | |
![]() | kan inte spela har alltid kunnat spelat tidigare senast i natt men nu plötsligt så kan jag inte spela , det står att felet kan bero på att ja har sitter på en brandvägg men jag har ju alltid kunnat spelat tidigare men inte nu. vad ska jag göra nån som kan hjälp mig?? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-26 12:37 | |
![]() | Kan vara dags att rensa cache-minnet, hanna eller också går det över om en stund.... | |
| hanna885 - Ej medlem längre | 2008-07-26 12:52 | |
![]() | * kaparen * hur gör man då? behöver en bra förklaring kan inte så mycket om datorer.. | |
| Suds McDuff | 2008-07-26 14:55 | |
![]() | Jag kan inte heller så mycket om datorer, men tror att kaparen menar att du ska ta bort alla temporära filer. I Internet Explorer går man då till Verktyg och sen Internetalternativ. Under fliken Allmänt ser du att det står Webbhistorik. Tryck då på "Ta bort...". Då kommer det upp en annan ruta, och under Temporära Internetfiler trycker du på "Ta bort filer..." igen. Klicka sen Ja i rutan. Men sen är det ju faktiskt att det blir oförklarliga strul lite då och då, men det brukar fixa sig efter ett tag. | |
| Snurt | 2008-08-02 22:38 | |
![]() | Jag tror Hanna menar att hon kunde spela tidigare men nu inte klarar av det längre, felet ligger troligen inte i brandväggar eller liknande. Rekommenderar en snabbkurs i lingvistik och motorisk träning. | |