Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 20 011 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guffi | 2008-08-13 19:09 | |
![]() | neka Är det ojust att neka en spelare som har dubbelt så stor ranking som mig. Har ingen chans på dom. | |
| Sombatic | 2008-08-13 19:47 | |
![]() | Du har rätt att neka vem du vill. Är det en av oss spelvärdar du inte vi möta så måste du dock be oss lämna lämna vilket garanterat ledar till att vi gör det. Sombatic | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-13 23:09 | |
![]() | Det kan förstås hända att man som spelvärd går in i ett öppnat spel, väntar tålmodigt en stund, men sedan går iväg till nåt annat program man har igång samtidigt och fortsätter vänta på att startljudet ska komma. Det kan då hända att motspelaren inte hunnit skriva något förrän man gått iväg och dessutom att man blir borta ganska länge. I såna udda fall får man (ej spelvärden) välja att lämna spelet man just skapat, för att göra ett nytt. Då lär det snart plinga igen hos båda parterna (fast i var sina spel). | |
| Sotfinger | 2008-08-13 23:17 | |
![]() | Fast det kan vara både roligt, lärorikt och bra för rankingen att spela mot nån med högre rank! Även om du förlorar matchen. | |
| run-marie | 2008-08-13 23:39 | |
![]() | Men det är väl inte bara den som har en massa mer poäng man kan neka. Jag vill inte spela med nån som har ungefär 500-1000 p mindre för då måste jag ju vinna med mycket för att inte gå minus OM jag vinner. Förlorar jag, vilket mycket väl kan hända kostar det "skjortan". Förstår överhuvudtaget inte den som går in i ett spel när man har 1100 eller mindre hos nån som har 1700 eller mer. Men, det finns väl naturligtvis dom som är schyssta och spelar med alla, jag vill iaf inte spela med nån som har så mycket mindre för jag vill ju gärna vinna OCH gå plus. Är det riktigt elakt av mig då? :-) | |