Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 866 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tae | 2008-08-28 11:11 | |
![]() | Spel som försvinner På senare tid försvinner spelet utan förvarning. Vad kan det bero på? | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-28 11:41 | |
![]() | Hur då försvinner? Berätta gärna lite mer i detalj vad det är som händer. Försvinner det från statistiken? Eller när du spelar? Och om det gäller det senare, menar du att det bara puts väck är borta eller att spelet avslutas utan att du förstår varför? | |
| tae | 2008-08-28 12:33 | |
![]() | När jag spelar försvinner spelet utan förvarning, puts veck borta som du beskrev det. Det har hänt lite då och då sista tre veckorna tror jag. Jag spelar standard och hinner alltid tillbaka och då står det att jag kopplat upp igen. Innan har det hänt att det stått att jag blivit nedkopplad men på senare tid har det bara försvunnit putsveck. | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-28 17:40 | |
![]() | Det är tyvärr inte helt ovanligt att folk blir nerkopplade eller tappar kontakten med spelrummet. Något direkt svar på varför just du drabbas är svårt att ge. Du kan läsa mer om problemet här: www.betapet.se/forum...ad id=11795 Annars gäller de "vanliga" råden. Rensa cache, uppdatera Flash, kolla så det inte är din internetuppkoppling som strular... Hoppas du får ordning på det. | |
| run-marie | 2008-08-28 18:04 | |
![]() | Vad betyder rensa cache, uppdatera Flash? En som inte är van vid såna uttryck :-) | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-28 18:14 | |
![]() | Rensa cache betyder att man tar bort onödiga filer som ligger lagrade i webbläsarens minne och hur man går tillväga kan man bland annat läsa sig till här: www.bnl.gov/itd/weba...rC ache.asp Uppdatera Flash betyder att man hämta hem nyaste versionen av Adobe Flash Player. Det kan man göra här: www.adobe.com/shockw...kw aveFlash | |