Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 41 |
| Inloggade | 83 |
Mobilspel
| Pågående | 19 866 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guffi | 2008-09-02 14:57 | |
![]() | Problemet me utloggningen När jag läst här så är svaret att utloggningen inte beror på Betapets server utan att problemet finns på våra datorer. Jag är tveksam till det eftersom det aldrig r mig innan jag började gå in på Betapet för en månad sedan och i går hände det när vi spelade 3 att alla åkte ur. (Inte på samma gång ) Så jag tror ändå att det inte är våra datorer det beror på utan på Betapets server. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-02 15:03 | |
![]() | Har du spelat på någon annan dator än den detta händer på? Om du har, blir du utloggad även då? Om du inte testat, prova. En dator mot annan uppkoppling, alltså inte annan dator i samma bostad. T ex i ett bibliotek, eller skola. I "våra datorer" inräknas nämligen även uppkopplingen. Jag har aldrig blivit nedkopplad, och jag tror inte betapet slumpmässigt prickar in dig varje gång den/det är på dåligt humör. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-02 15:14 | |
![]() | Det har aldrig hänt mig heller. | |
| Guffi | 2008-09-02 17:36 | |
![]() | Jag skall försöka prova på annan dator men det händer både mig och mina motspelare ofta. Underligt att vi alla tre i ett spel blev utloggade. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-02 20:28 | |
![]() | Ditt problem kanske kapsejsar hela spelet? | |
| Guffi | 2008-09-02 21:37 | |
![]() | Nattravn Hur menar du då? Detta fenomen med utloggning händer aldrig på någon annan site och ofta har min motspelare samma problem. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-02 23:40 | |
![]() | Menar att din uppkoppling kan trassla till spelet för de/den du möter också. Jag har ett liknande problem på blip.se. Av någon anledning laggar allting när jag ska spela, men inte för alla andra som spelar där. Vet ej vad det beror på. :S Så jag har, mer eller mindre, slutat spela där för det är så lagom kul när blocken fryser om man möter nån i tetris, osv. Kanske har något med att öppna rätt portar att göra? Låter någon mer kunnig lösa det isåfall. | |