Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 5 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 720 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Blå_sjö | 2008-09-17 13:04 | |
![]() | uppdatering kan inte spelet uppdateras med nya ord som man kan lägga kan man lägga t.ex sms,hm varför inte pms obs,mm vissa förkortningar går ju varför inte andra | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-17 13:06 | |
![]() | obs går bra. Jag undrar om lucia funkar? | |
| zmiley | 2008-09-17 13:10 | |
![]() | Pms skall inte gå att lägga eftersom det skulle vara diskriminerande mot oss killar. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-17 13:11 | |
![]() | Man får ju lägga många ord som bara passar killar? Kan inte ge exempel, någon blir säkert ledsen som vanligt. | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-09-17 13:21 | |
![]() | De godkända scrabbleorden baseras, förutom på de få regler som förekommer vid ordkonstruktion naturligt i svenskt Scrabble, på fetstilta ord i SAOL 13. Så det blir inte aktuellt att lägga till ord utan vidare. Efter att ha spelat en tid kom jag fram till att det bästa och enklaste i längden för mig var att helt enkelt gilla läget, köpa ordlistan och plugga de ord den innehåller. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-17 13:22 | |
![]() | Helt klart. Finns ju nog med ord att hålla reda på. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-17 13:28 | |
![]() | Trash, flänsost? | |
| Berra_la | 2008-09-21 01:01 | |
![]() | I och med senaste SAOL tycker jag att det har kommit med väl många förkortningar. Inget vi kan/ska göra något åt, men även vi inte använder oss sig av "oförkortningen" (SMS, PC, etc.) känns det fel/billigt att få poäng för dom... för att inte tala om hur mycket lättare det blivit att lägga multiord. | |
| run-marie | 2008-09-21 01:07 | |
![]() | zmiley, varför skulle PMS vara diskrimenaranade mot er, det är ju vi som lider mest? Ni kanske åker på vår nedstämdhet, dåliga humör ock allt det där, men ni behöver ju inte HA det iaf? :-) Jag tycker absolut att det skulle finnas med, det är ju otroligt vanligt förekommande. | |