Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 641 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bompa72 | 2008-09-23 23:54 | |
![]() | jäkla beta jag kan inte spela...helt plötsligt så står det att jag har för gammal adobe player men jag kan inte få till en nedladdninga av en nyare! har nu hållt på så jag är gråhårig! =( flera än jag som har fått det på skärmen?? | |
| DennisPlz | 2008-09-24 19:23 | |
![]() | Prova här: www.adobe.com/shockw...kw aveFlash | |
| bompa72 | 2008-09-25 08:25 | |
![]() | det går INTE!!!! blir tokig snart! eftersom jag är långtidssjukskriven å ägnar mkt tid här på beta så känns det långtråkigt nu när jag mist detta! jag är ju mkt sjuk å kan inte anstränga mig så beta har varit mitt tidsfördriv.... "gråter" | |
| monk - Administratör | 2008-09-25 08:53 | |
![]() | Vilken version av flash står det att du har installerad när du går in på denna sida? www.adobe.com/produc...as h/about/ | |
| bompa72 | 2008-09-25 09:22 | |
![]() | det står så här.... 9,0,124,0 | |
| OfB | 2008-09-25 09:43 | |
![]() | Hej Bompa72. Jag har haft exakt samma problem som du. Helt plötsligt ville Explorer inte veta av att jag hade Flash installerat. Så jag försökte på nytt och Adobe sade att installationen var "successful" så jag startade om och inget hände. SKIT! Jag fick ladda hem en ny webläsare och då valde jag Safari. Med det programmet funkade allt igen. Det är bäst för MAC men funkar även för PC. Tror du kan hämta det på Apples hemsida. Nu är mitt problem löst helt och hållet ändå, för jag gick och köpte en ny dator. Kanske det mest dyra förslaget, men jag lovar, det var det värt! Lycka till! // Odd | |
| david_i | 2008-09-25 09:55 | |
![]() | Det brukar kunna fungera att först avinstallera adobe flash enligt följande instruktioner: kb.adobe.com/selfser...d= tn_14157 Sen installerar man om och då fungerar det förhoppningsvis. | |
| bompa72 | 2008-09-25 10:17 | |
![]() | david_i du är en klippa! du har räddit mina trista dagar! ♥ det funkade! många miljoner tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| vulcan | 2008-09-25 10:24 | |
![]() | Bra! Just av- och ominstallation när program trilskas är ett generellt råd som ofta avhjälper problemet. Man ska dock alltid börja med att starta om sin dator, då det är ett välkänt faktum inom all IT-support att en stor del av alla fel lokalt hos användaren grejar till sig på det viset. | |
| monk - Administratör | 2008-09-25 11:40 | |
![]() | skönt att det funkar.. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.