Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 641 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| perkarlsson | 2008-09-30 12:13 | |
![]() | rating jag tycker att om man spelar en match och motståndaren har mindre rating än en själv,borde han/hon förlora rating och inte jag om jag nu har lagt ut alla brickor mmen motståndaren har brickor kvar och minustid.....Men vem torskar jo Jag...får bli ändring.... | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2008-09-30 12:17 | |
![]() | I vanliga frågor kan du läsa om ratingen ; "Din rating räknas ut med hjälp av flera olika variabler. Förenklat kan man säga att det är ett mått på din prestation gentemot dina medspelare och hur många matcher du spelat. Det beror även på din egen och din motspelares rating innan ni började spelomgången. För en mer ingående förklaring se här." Finns även trådar om detta redan. | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2008-09-30 12:17 | |
![]() | *flyttar till support* | |
| Bitte - Administratör | 2008-09-30 12:19 | |
![]() | www.betapet.se/rating/ Och här länk till svaret om raitingen Bitte | |
| vulcan | 2008-09-30 12:41 | |
![]() | Vad menar du egentligen? Ska den som har lägre rating gå minus i rating bara för att det blir du som lägger matchens sista drag och tömmer ditt brickställ? Varför då? Det är ju slutresultatet i poäng som är intressant, inte hur mycket det påverkats av övertid och brickpoäng man får/förlorar vid utgång. | |
| vindsus86 | 2008-09-30 18:16 | |
![]() | ja den matchen jag ser att perkarlsson spelade precis innan han skrev här fick motståndaren iofs 77 sekunders övertid i, men motståndaren hade ändå 36 poäng mer i slutpoäng efter avdrag än perkarlsson hade, så jag fattar inte varför han tycker det är så konstigt att han fick minus och den andre plus. | |