Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 504 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-10-02 11:44 | |
![]() | Automaitisk nekande av spelare Jag har spelat mot flera spelare som jag vet att jag aldrig mer vill spela mot (främst av skäl som är nämnda i andra trådar), men att hålla reda på dessa börjar bli praktiskt omöjligt. Följden har blivit att jag efter matchen påpekar detta för dem och att jag hoppas att de aldrig mer ansluter till mina spel..Detta kan tyckas otrevligt men känns nödvändigt. Mitt förslag är en atuomatisk nekning. Att man skulle kunna markera spelaren på något sätt och att denna då antingen kickas direkt den ansluter eller får en annan färg när den går in i rummet. På det sättet kanske jag skulle slippa "tjata" om att jag vill spela panik med andra riktiga penikspelare och inte med sådana som går över tiden. Ett annat problem är att vissa spelare inte förstår ett nej utan ansluter gång på gång även när man har nakat dem. (Rekordet för min del är en spelare som gick in cirka 25 gånger) | |
| annelille | 2008-10-02 11:52 | |
![]() | .... jag håller med..... man borde kunna blockera spelare i chatten som man inte vill ha kontakt med eller inte vill spela med.... | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-10-02 12:02 | |
![]() | Det sistnämnda har jag också varit med om, jäkligt irriterande faktiskt.. | |
| Mimikryp | 2008-10-02 20:45 | |
![]() | Jag håller med TS! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-02 20:46 | |
![]() | Funkar inte ignorera till det? | |
| pingvin2007 | 2008-10-02 21:02 | |
![]() | Det är rätt störigt. Men en annan sak jag stör mig på (kanske bara är min dator som e cp men): Jag kan inte neka folk. det går inte. jag trycker neka men inget händer. Jag måste vänta tills de sticker själva eller skriva nej eller liknande. Någon som vet varför det är så? Det var rätt smart detdär om automatisk nekning. | |
| Sköldmö - Ej medlem längre | 2008-10-02 21:04 | |
![]() | Pingvinen: Du måste markera namnet på den du vill neka innan du klickar på neka. :) | |
| Stormfrun | 2008-10-02 21:10 | |
![]() | I dag spelade jag mot en som systematiskt talade om vilket skitspel beta är och hur tråkigt o orättvist det var och att man aldrig fick några vokaler!!!! Går man in och tittar på denna person så spelar han/hon sin första match med mig!!!! I så fall har han en tvilling som jag spelade mot för några dagar sedan!!! exakt samma vokabulär!! Kan man gå in och öppna hur många konton som hellst? OK. det är bara att strunta i vad folk säger om det inte passar en, men lite irriterande är det allt. | |