Spelrum
Giraffen17
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade30
Mobilspel
Pågående19 504

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Blamse tlött2008-10-05 10:49
Antal inlägg: 201

En stilla undran
1.Hur valdes forum resp spelvärdarna ut när detta gjordes?
2.Vilka Kriterier utgick ni ifrån när dom valdes?

Skulle vara trevligt att veta..För vissa(inga namn nämnes så klart) passar absolut inte som värd, tyvärr kanske man ska säga..alltså jag har inte haft några indirekta problem självt med någon/några men vet någon som haft det..

Men vill påpeka att en värd ska föregå med gott exempel i både spel och ordväxling,men så är inte fallet alla ggr...

Dryga kommentarer betackas//blamse tlött

Bitte - Administratör2008-10-05 11:05
Antal inlägg: 24214

""Nemi - Spelvärd/Forumvärd 2008-05-23 23:43

Att bli spelvärd/forumvärd är inte något man kan be om, det är något man blir tillfrågad om. Det är vi spelvärdar som gemensamt diskuterar och för fram kandidater till en sådan post. För att komma på tal för en sådan diskussion krävs det ju givetvis att personen har varit aktiv ett längre tag på betapet och har visat att denne är en klok och hjälpsam person. Bland annat. Inga nedskrivna kriterier utan vi lyfter fram kandidater när vi anser att en sådan har dykt upp. Typ :)"""

Citerar ett inlägg från Nemi som finns som svar på samma fråga

Bitte

Blamse tlött2008-10-05 11:08

Men från Starten, hela börjans grund, det är där jag vill få fram svaret...Vem valde ut tex den första Forumvärden resp Spelvärd...Admins vänner eller vad?

grönöga - Ej medlem längre2008-10-05 11:08
Antal inlägg: 5570

Blamse tlött: Jag tror personligen att det bästa du kan göra är att kontakta Odin eller Monk (lämpligen..) via mail och ta upp det med dem privat. Spelvärdarna är precis som alla oss andra "bara" människor och kan omöjligt krävas stå till svars för vad några "mindre lämpliga" eventuellt gör eller inte gör.

Blamse tlött2008-10-05 11:14

Jag anser att en forum/spelvärd ska föregå med bra exempel, så där kan dem stå till svars för sitt agerande tycker jag..Jag skrev inget om andras beteende utan värdarnas..

Eftersom detta är en öppen tråd så klart jag lägger mina frågor härinne, nåndag kommer säkert admins in och svarar:=)

odin - Administratör2008-10-05 11:15
Antal inlägg: 7442

De som verkade jussta valdes ut. Vi gjorde ingen personundersökning med psykolog, IQ-test, EQ-test, personlig intervju och hinderlöpbana.

Det är väl klart som korvspad att vi också tycker en spelvärd skall föregå med gott exempel förstår inte vad du är ute efter.

lejonmix - Ej medlem längre2008-10-05 11:19
Antal inlägg: 2692

mmmmm "korvspad" gahhhhhh hungrig

Blamse tlött2008-10-05 11:27

Ute efter? Precis det jag skrev, att dom ska föregå med gott exempel, och det gör han/hon då fasiken inte(nämner inga namn)..detta är en tråd där man ställer frågor, så då ska jag väl inte behöva få en motfråga eller...ditt svar var inget vidare, för det var inget klart som korvspad svar

Bitte - Administratör2008-10-05 11:33
Antal inlägg: 24214

Men om det nu är en spelvärd som du vill "åt" varför inte då maila Odin om den personen istället för att skriva här ??

Bitte

odin - Administratör2008-10-05 11:33

Jag har redan sagt kriteriet, de som vi tycker verkar jussta. Det var väl det tråden handlar om? Vad du givetvis vill få bekräftat är ju att vår utnämningspolitik skulle vara helt åt helvete.

Det vet väl jag också att de ska föregå med ett gott exempel. Vad är det för fråga?

Och klart jag måste få ställa motfrågor och undra vad du egentligen är ute efter.

Blamse tlött2008-10-05 11:35

Naw,jag var ute efter precis det jag skrev, vad är det odin mannen inte förstår i min text?

Blamse tlött2008-10-05 11:36

Ah glömde dej bitte< jag är absolut inte ute efter någon, läs min text från början tack...

odin - Administratör2008-10-05 11:38

Har redan svarat på dina frågor.

rispåse2008-10-05 11:40
Antal inlägg: 406

Blamse, jag vill inte vara dryg, men det är nog ingen som fattar halv sju vad du menar. Du måste prata i klarspråk!

odin - Administratör2008-10-05 11:42

Vad jag uppfattar att du menar: D

u är inte nöjd över hur vi väljer ut spelvärdar, bestämmer om regler för ansiktsbilder och har en "stilla undran" om vad tusan odin, monk & claw egentligen pysslar med.

Är det korrekt uppfattat?

Blamse tlött2008-10-05 11:52

du kunde ju svaret, varför ställde du samma fråga tom två ggr:=)fast det sista stämmer inte, vad jag anser vad de 3 musketörerna pysslar med..ni gör ett kanonjobb med allt, det är inte det...Jag ville bara veta ang bilder, och hur ni valde värdar, japps..

rispåse< de är lugnt, jag tror inte någon ens fattar tjugo i 7 vad jag menar tydligen:=)

Sotfinger2008-10-05 16:36
Antal inlägg: 22361

Blamse, det är ju roligt att se att du verkar ha fått energi, du som var så trött. Men det känns trist att du förspiller din energi på att tjafsa. Varför envisas du med att kräva personliga svar av Odin, när alla svaren redan finns på sajten om man kollar efter? Om det är för att bli sedd, är det verkligen så här du vill bli sedd?

Blamse tlött2008-10-05 21:05

Ja du Sotfinger energi är gott att ha...det skulle många behöva...men inte förspiller jag tid med att tjafsa, förstår jag inte ett uns vart du får ifrån..Jag skriver bara vad jag vill,tänker och tycker..Att jag är envis*S* håller jag till fullo med om, nema problema,jag är stolt över den jag är!
Ja du Lathet kanske passar bra in på mig, ja jag syftar på din näst sista fråga, (jag orkar inte leta upp)men orka skriva eget det gör jag Mohahaha...
Sedd?== tillåt mig dra på smilbanden...Vem vill inte bli sedd*S*

monk - Administratör2008-10-06 10:01
Antal inlägg: 2379

Stänger denna tråd nu så support-ärenden kan prioriteras..

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?