Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 663

Forumkategorier

Användare Inlägg  
deer812006-02-25 22:25
Antal inlägg: 4

Sparkad???
Hej!
Under de senaste tre speltillfällena har j blivit sparkad från spelet - och jag har def. inte gjort/sagt ngt som kan föranleda detta.
På vilka grunder (även innan spelet börjat) kan medlemmar bestämma sig för att sparka ngn???
 
Zizzi2006-02-25 22:39
Antal inlägg: 866

Jag tycker också att det känns otrevligt att bli sparkad från spelet utan en förklaring.
Men det finns tydligen många som har så vansinnigt bråttom att de inte ens hinner skriva varför de inte vill spela med en.
Jag försöker notera vilka som sparkar utan förklaring, vilka som avbryter matcher och vilka som är allmänt otrevliga och så låter jag bli att spela med dem någon fler gång.
Om alla gjorde så kanske de som är otrevliga får allt svårare att hitta någon att spela med och förhoppningsvis så försvinner de härifrån så småningom.
 
Bror Mu - Ej medlem längre2006-02-26 05:47
Antal inlägg: 921

haha
 
Legobiten2006-02-26 11:38
Antal inlägg: 617

Läs de femtielva tidigare trådarna om det här. Sen vore det kul med fler knappar för "sparka". Olika hårda sparkar helt enkelt. De som inte är läskunniga kan gott ha en "Ut med huvudet före".
 
Pluttisen2006-02-26 15:01
Antal inlägg: 591

Jag tycker oxå att det finns alltför många som inte kan läsa....Jag brukar skriva 900+ på mina spel, men väldigt ofta kommer det in folk som har lägre rating än så!
 
fyllskalle2006-02-27 19:25
Antal inlägg: 211

Det fanns en gång en hemsida om en gubbe i USA som byggt en "ass-kicking-machine" med hjälp av skovelhjul och en gammal stövel. En knapp som länkar motspelaren dit hade varit rätt kul.
 
Ordmakerskan2006-02-28 22:31
Antal inlägg: 4

Visste faktiskt inte att man kunde välja vilken ranking man vill att motståndaren ska ha, gissar att jag inte är ensam om det. Har så funderat över 2000+ eller liknande och vad det står för
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?