Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 537 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magyarisch | 2008-11-03 02:07 | |
![]() | Betapet krånglar. Sitter just nu i skrivandes stund o spelar med en. Mitt i allt hakar sig spelrutan upp, det går inte att lägga eller skriva till en andra personer, det går inte göra något med rutan alls. Samma sak händer min motspelare, varför krånglar betapet just nu? | |
| BEBBELINA | 2008-11-03 02:10 | |
![]() | HAR SAMMA PROBLEM, VAD GÖR MAN??? BEBBELINA | |
| Bitte - Administratör | 2008-11-03 07:12 | |
![]() | Det är din uppkoppling som strular, och du tappar kontakten med betapet, jag brukar under spelet ibland göra så här ... då ser man om man ännu på uppkopplad eller om det hänt nått,, Till 99% är det den egna datorn och internet som är problemet , tro mig jag vet, har haft perioder med väldigt instalit internet och det märks här på betapet och Msn , om den "hickar" alltså tappar kontakten någon sekund , prova på att använda F5 för att uppdatera så kommer man fort tillbaka till spelet Bitte | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-03 07:14 | |
![]() | Bitte: Inatt då denna tråd kom till så var det betapets fel. Väldigt många kopplades ner. | |
| Bitte - Administratör | 2008-11-03 07:33 | |
![]() | aha ,, fast det stod ju inte i tråden, trodde det var en "vanlig" om nerkoppling Bitte | |
| magyarisch | 2008-11-03 19:56 | |
![]() | Tja, skulle jag veta att det var uppkopplingen så skulle jag inte skriva denna tråd. Alla andra sidor funkade utmärkt, utom just betapet. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-03 19:58 | |
![]() | Japp, vi blev nedkopplade strax före 02 i natt men tack för tipset om F5. | |
| odin - Administratör | 2008-11-03 21:36 | |
![]() | Om alla blir nedkopplade så upptäcks detta och ingen förlorar poäng. | |