Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 537 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-11-09 14:05 | |
![]() | Ta bort giraffen Att se "senaste rullningarna" är roligt och ibland inspirerande, men jag saknar möjligheten att se de riktigt långa rullningarna. Skulle det inte gå att fixa så att man kan se åtmnstone upp till tolv-bokstävers-rullninga rna? Tar man bort giraffen blir det ju mer utrymme! | |
| 850710 | 2008-11-09 14:09 | |
![]() | Giraffen är ju betapet, men däremot skulle man kunna "dra ut" spelplanen isf så att man får med mer bokstäver men mindre text? | |
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-11-09 14:11 | |
![]() | Erkänner att jag valde rubriken på det sättet för att få fler läsare! *s* Men det viktigaste i innehållet var att kunna se längre rullningar! | |
| odin - Administratör | 2008-11-09 15:00 | |
![]() | Det viktigaste är att det är en rolig sida och små illustrationer gör att sidan blir rolig. Giraffen gillar dessutom att vara där då han är en extrovert person som vill synas. Jag tycker personligen att det skulle bli sämre med längre rullningar till förmån för att giraffen försvinner. Och det är vår officiella hållning. | |
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-11-09 15:02 | |
![]() | Men inte ta bort gifaffen då, men ändå göra så att lite längre rullningar syns? | |
| Softarman | 2008-11-09 15:54 | |
![]() | ta bort rullningar från OGJL är ungefär 23ggr viktigare tycker jag. rullas så otroligt få 9+ ändå. | |
| ANDERStG | 2008-11-09 15:55 | |
![]() | Små animationer som stjäl uppmärksamhet gör inte sidan roligare. *blink blink* | |
| Strankila | 2008-11-09 16:17 | |
![]() | odin det går väl att programmera så att bokstäverna blir mindre vid ord som inte ryms i nuvarande utrymme. Bara att kolla längden. Ja, grisrullarna är ett otyg. | |
| onkel_tom | 2008-11-09 17:01 | |
![]() | Det finns ingen som rullar 12 bokstäver, problemet löst. | |
| odin - Administratör | 2008-11-09 17:05 | |
![]() | Blir inte snyggt layoutmässigt eller konsekvent om bokstäverna blir mindre när det är ett längre ord. | |
| vindsus86 | 2008-11-09 17:12 | |
![]() | är giraffen en extrovert person? jag blir förvirrad. dra in reklamens bredd lite då. | |
| ANDERStG | 2008-11-09 17:15 | |
![]() | Nu tycker jag admin gör en giraff av ett giraffhuvud. Om ni inte orkar fixa det här just nu så säg det rakt ut. Om bokstäverna blev lite mindre vid långa rullningar skulle man ju lägga märke till dem. I höger kant har ni något inkonsekvent och layoutmässigt mindre snyggt. | |
| odin - Administratör | 2008-11-09 18:59 | |
![]() | Om vi inte orkar fixa? Vi gör det vi tycker är bäst och din dryga attityd kan du ha någon annan stans och inte på Betapet. vindsus86, vi tänker inte dra in på reklamens bredd då det är reklam som gör att det är gratis för dig här. | |
| odin - Administratör | 2008-11-09 19:05 | |
![]() | Vidare, Betapet är gratis, genom dryg attityd blir jag förbannad. Jag ber dig inte att pussa mina fötter. Jag ber om HYFS och RESPEKT och inte dryga inlägg, ska det vara så förbaskat svårt Anders? Nästa gång stänger jag av dig. Tar inte skit av folk på min fritid. Jag hoppas detta är tydligt nog för att du skall förstå spelreglerna på denna sida. Tycker du att jag har helt fel är du så välkommen att spela på en annan sida t ex www.ordspel.se | |
| ANDERStG | 2008-11-09 19:44 | |
![]() | Okej, kort och sakligt så ingen misstolkar: Det känns inte som någon stor sak eller som förfulande att klämma in längre rullningar på det utrymme som redan existerar för ändamålet. Om ni inte vill göra det tolkar jag det som att ni inte anser mervärdet vara mödan värt eller inte vill lyfta det före andra prioriteter. Övriga förklaringar som presenterats känns långt ifrån obestridliga i mitt tycke. Salut. | |
| sa fröken - Ej medlem längre | 2008-11-09 20:47 | |
![]() | Tanken att kunna se även nior eller ännu längre rullningar på startsidan är trevlig. Mitt öga skulle iaf inte störas av att storleken på bokstäverna är flexibel (den varierar ju inte inom ett enskilt ord). Den som absolut inte vill spela med nån annan ordlista än Saol tror jag kan uppleva grisrullningarna förvirrande och distraherande. | |
| vindsus86 | 2008-11-10 13:50 | |
![]() | hehe. annars skulle ju en längre rull kunna synas i liten text ovanför och i den där större rutan bara stå typ "NIA!" eller nåt. händer ju ändå inte så ofta. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-11-10 16:34 | |
![]() | jag tycker synd om de andra djuren, kan de inte få turas om lite? | |
| vindsus86 | 2008-11-10 19:06 | |
![]() | giraffen är ju den extroverte personen av dem. | |
| vindsus86 | 2008-11-10 19:07 | |
![]() | sedan finns andra djur på de olika sidorna på betapet så de är nog inte ledsna. | |