Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 517 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| feken | 2008-11-09 20:11 | |
![]() | klassisk/hets/panik Halloj! Finns det nåt rum där de flesta gillar klassisk? Och helst hets eller panik vilka är mina favoriter. Verkar dock vara ganska ensam om det...=( | |
| vulcan | 2008-11-09 20:13 | |
![]() | Nej det finns vad jag vet inget sånt rum där folk som gillar klassiskt samlas. Men det kanske går att få till något genom ett upprop. Kanske i den här tråden? :-) | |
| feken | 2008-11-09 20:35 | |
![]() | JAAA! Vore kanon=)))) | |
| VetaGreta | 2008-11-09 20:38 | |
![]() | Och jag önskar mig ett "panic room"... | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:00 | |
![]() | Det är väl bara att föreslå? Giraffen - för dom med rating över 2000 Krokodilen - för dom som bara vill spela klassiskt Elefanten - för dom som vill spela slumpat Valrossen - för panik och hets Puman - för de lite mer sävliga spelarna Bara ett förslag. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:02 | |
![]() | Notera: Om folk spontant börjar samlas i dessa rum med dessa inofficiella inriktningarna så blir det ungefär som vi önskar. MEN det går aldrig att säga att exempelvis ett rum är uteslutande för en viss spelartyp. Sajtägarna har gjort fullständigt klart att någon dylik uppdelning inte ska finnas. Men det är ju upp till oss spelare att samla likasinnade, om vi vill. | |
| vindsus86 | 2008-11-09 22:17 | |
![]() | och om jag gillar panik/klassiskt och har en rating på över 2000, skall man då gå till giraffen, krokodilen eller valrossen? | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-11-10 23:59 | |
![]() | Vindsus, spelar det nån roll? Är väl trevligt att ha tre passande rum att välja mellan. Eller? | |
| Bitte - Administratör | 2008-11-11 07:14 | |
![]() | Vad det känns som om vissa saker upprepar sig, i tråden nedan finns ett svar från Monk. www.betapet.se/forum...ad id=14540 Själv tycker jag det är bra som det är,, jag minns att då jag började spela här fanns Elefanten för de med högre ranking ,, tror inte det fungerade så bra?? Bitte | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-11-11 17:19 | |
![]() | Bitte, om du hade läst lite mer noggrant... | |
| TazzRat | 2008-11-11 20:36 | |
![]() | katalias; Är lite konfunderad. Vad är det Bitte missar? | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-11-11 21:31 | |
![]() | Bitte missar månne att trådskaparen inte nödvändigtvis vill framföra en önskan om det skapas ett rum för enbart denna speltyp, utan frågar främst om detta finns i nuläget. Sedan har diskussionen redan avhandlat rekryteringsmöjligheter av användare samt upplyst om att separata rum för en viss speltyp inte kommer bli aktuellt. | |
| TazzRat | 2008-11-11 22:03 | |
![]() | Q-tile: Ah. Jag missförstod antagligen Bittes inlägg. Tolkade det nämligen som att hennes åsikt i frågan matchade den anledning Monk tog upp om att inte spika specifika spelrum. Dvs jag tolkade det som att Bitte tyckte att det blev för rörigt att hålla speltyp till spelrum, även då tidigare nämnda icke-spikade-men-spontana -samlingsrum. My bad! §:o) | |