Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 638 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| frefax | 2008-12-05 12:12 | |
![]() | Avsluta spel? Någon sa till mig att man kan dra sig ur ett spel innan den första brickan är lagd, utan att förlora poäng. Detta verkar dock inte stämma. Har provat två gånger och båda gångerna har jag förlorat en j-vla massa poäng. Så hur ligger läget till? | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-12-05 12:15 | |
![]() | Att avsluta ett spel utan statistikförändringar var tidigare möjligt, men detta har ändrats. | |
| Maizena | 2008-12-05 12:15 | |
![]() | Prova 2 gånger till och rapportera här sen.... | |
| run-marie | 2008-12-05 12:15 | |
![]() | Det är borttaget, om man drar sig ur åker man helt klart på minus. Spelar ingen roll om ingen lagt någon bricka eller inte. | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-12-05 12:16 | |
![]() | Enda sättet att komma ur spelet utan något avdrag är att gemensamt passa sig ur det innan något ord spelats. | |
| run-marie | 2008-12-05 12:16 | |
![]() | Gör inte som Maizena föreslår, det är säkert ett skämt! | |
| Kirk Hamster | 2008-12-05 12:17 | |
![]() | En gång hängde sig spelet precis vid start, jag kunde inte göra något annat än att stänga av det, men fick faktiskt inget avdrag. Samma sak har även hänt mitt i ett pågående spel, och när jag hade stängt av den gången hade jag fått avdrag. Men jag vet inte det kanske är någon tidsgräns som gäller. Men varför ska du stänga av? För dåliga bokstäver i första given eller? =P | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-12-05 12:18 | |
![]() | Om spelet hänger sig utan att alla spelarna kunnat ansluta räknas det inte som påbörjat och kan avslutas utan vidare. Skulle komprimerat mina dessa tre inlägg till ett enda. | |
| Femme_Fatale | 2008-12-05 12:30 | |
![]() | Det var då för väl att de tagit bort det. Jag har spelat mot några som dragit sig ur när det varit kalasläge för den som startat, dvs av ren feghet. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-12-05 12:48 | |
![]() | Det stämmer att reglerna ändrats så att man numera får ratingförlust som vid en avbruten match om man avslutar spelet i början innan någon bricka lagts. Flyttar tråden till Support. | |