Spelrum
Giraffen37
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade60
Mobilspel
Pågående19 620

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Paniksurr - Ej medlem längre2008-12-18 09:58
Antal inlägg: 242

Framtidsförslag

Förslag: Att det på första sidan skulle finnas en möjlighet att "söka motståndare" och då få upp det som nu visas om man går via det omständigare "min sida/visa resultat/motståndare/sena ste mötena".

På det sättet skulle man SNABBT kunna se om det är en spelare som man spelat mot förut och hur de matcherna var.

Det ultimata vore om detta kunde kombineras med möjligheten att man hade en ruta till i den där statistiken i vilken man, bara synligt för en själv, kunde skriva en kommentar. I stil med: "Rolig match", "Spelare som passade 22 gånger", "Spelare som kommenterade varenda drag" etc.

Vad tycker ni?

odin - Administratör2008-12-18 12:33
Antal inlägg: 7442

Jag är lite tveksam till att man kan kommentera sina motståndare privat.

Jag tycker dock att när man dubbelklickar på en spelare i spelet så kanske det kan finnas en länk med "senaste matcherna mot denna motståndare".

tilduskan - Ej medlem längre2008-12-18 12:59
Antal inlägg: 1208

att kommentera spelsätt på det viset skulle vara fasansfullt. alla har ju rätt till sin taktik öppet, låst eller passande. att bli dömd offentligt är inget jag vill uppleva någonsin.

senaste matcherna kan jag hålla med om vore bra. allra helst skulle man kunna se det redan innan spelet börjar när någon hoppar in i spelet. vore jättebra med inforuta redan där.

Paniksurr - Ej medlem längre2008-12-18 13:00

Men om man kommenterar så är det ju bara en själv som ska kunna se den rutan. Den rutan skulle alltså vara som "Min kompislista"=bara synlig för "mig".

Paniksurr - Ej medlem längre2008-12-18 13:01

Tilduskan, LÄS gärna vad jag skrev först. Markerar det med versala nu då.

Det ultimata vore om detta kunde kombineras med möjligheten att man hade en ruta till i den där statistiken i vilken man, BARA SYNLIGT FÖR EN SJÄLV, kunde skriva en kommentar. I stil med: "Rolig match", "Spelare som passade 22 gånger", "Spelare som kommenterade varenda drag" etc.

Bitte - Administratör2008-12-18 13:03
Antal inlägg: 24214

Enkelt gör en egen lista på din dator

Bitte

Paniksurr - Ej medlem längre2008-12-18 13:05

Kompislistan innehåller redan några av de "svartlistade" men det finns otaliga fler som borde läggas till och den räcker inte till.

Gungner2008-12-18 17:52
Antal inlägg: 145

Jag har min lista i huvudet.

katalias - Ej medlem längre2008-12-18 17:53
Antal inlägg: 2032

www.betapet.se/forum...ad id=14333

Paniksurr - Ej medlem längre2008-12-18 18:47

Jo, den tråden har jag sett. Den här är dock lite annorlunda då den innehåller ett konkret förslag på hur det ska gå fortare att se en sådan lista också.

Och det förslag jag lagt fram innebär som sagt också en möjlighet att kommentera varje match (och innan någon åter skriver att det vore hemskt, så kom ihåg att den bara är synlig för en själv) och också kan skriva saker som "Underbar match. Rullning redan i första draget och sedan ytterligare två"

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?