Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-12-18 12:12 | |
![]() | uppdatering? hur länge ska det vara uppdatering av spelrum idag? flertalet rum visar den skylten så jag undrar bara hur länge eller om det bara var nån bugg eller nået? mvh tilduskan | |
| odin - Administratör | 2008-12-18 12:19 | |
![]() | Uppdateringen sker ögonblickligen, dvs ett par sekunder. Anledningen till att man får vänta är för att spelrummen måste startas om och då måste de som spelar få tid att spela klart. Det är en buggfix. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-12-18 12:21 | |
![]() | så braigt:) heja på | |
| revkrister | 2008-12-18 13:05 | |
![]() | Det är väl typ 3-4 uppdateringar om dagen just nu... Kan man inte göra allt på en gång? | |
| odin - Administratör | 2008-12-18 13:55 | |
![]() | Nej, isåfall skulle jag göra det. Och de senaste dagarna är det snarare 1/dag max 2 i ca 4 dagar. Dessutom finns det alltid spelrum att spela i. | |
| revkrister | 2008-12-19 17:56 | |
![]() | Jo, det gör det ju. Men det verkar som (jag kan ha fel) om uppdateringarna i första hand "drabbat" Musen och Grisen, där jag mest spelar. Och min känsla har varit (återigen: jag kan ha fel) att de har varit stängda ganska ofta den senaste veckan. Hur som helst har jag naturligtvis förståelse för att det ibland måste göras en översyn och uppdateringar. Min fråga ska inte ses som illvillig kritik, jag är en av många som uppskattar det ni gör enormt mycket och tycker det är fantastiskt att denna tjänst är tillgänglig helt gratis! | |