Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade46
Mobilspel
Pågående19 565

Forumkategorier

Användare Inlägg  
annelille2009-01-09 14:27
Antal inlägg: 500

Stänga trådar
... läste en tråd där TS ville att tråden skulle stängas eftersom hon var nöjd med svaren hon fått.... kan man starta en tråd tycker jag man kan få ta bort sin egen tråd när man är nöjd...

....forumvärdarna kan ju ta bort tråden helt om det missköts....

Järnröret2009-01-09 14:32
Antal inlägg: 375

Samma fråga kan komma att ställas igen, därför det finns en sök-funk.

odin - Administratör2009-01-09 16:10
Antal inlägg: 7442

annelille, den som startat tråden kan ha skrivit något som denne ångrade, så jag tycker det är helt rätt att trådskaparen skall kunna få den stängd om det är något problem.

Bamsegrogg - Ej medlem längre2009-01-10 00:22
Antal inlägg: 63

Och vissa skriver saker som de inte ångrar, men får trådarna stänga ändå!

grönöga - Ej medlem längre2009-01-10 21:18
Antal inlägg: 5570

"kan man starta en tråd tycker jag man kan få ta bort sin egen tråd när man är nöjd"

Bara för att man startat en tråd så betyder/innebär det ju inte att man "äger" tråden. Ofta utvecklas trådar och får efter ett tag "sitt eget liv". Kanske ger någon sig in i diskussionen och ger svar eller yttrar åsikter som inte "passar" trådskaparen, att denne då ska kunna gå in och "ta bort" tråden (vilket tyvärr nog skulle hända ganska ofta) helt tror jag skulle skapa stor irritation.
Personligen så tror jag att det inte skulle leda till något positiv.

odin - Administratör2009-01-10 21:21
Antal inlägg: 7442

Du utgår ifrån att jag skulle ta bort alla trådar på en användares begäran och så är givetvis inte fallet. Men jag står för den tråd jag tog bort och det är en från fall till fall diskussion.

annelille2009-01-11 11:01
Antal inlägg: 500

.... Grönöga... klart att trådar kan utvecklas och få eget liv men som det är nu är många trådar 'off topic' ....

många här på Beta tycker ju om att ge exakt samma svar som föregående skrivare... inte bara 5-10 st utan snarare 20-30 st kan svara samma saker.... det kanske räcker för TS ibland att få ett snabbt svar och sen stänga sin tråd.....

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?