Spelrum
Giraffen32
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade58
Mobilspel
Pågående19 502

Forumkategorier

Användare Inlägg  
stefanf2009-01-18 20:45
Antal inlägg: 1744

skicka meddelande till kompisar..
Vet inte om detta är rätt forum att önska/föreslå och ber om ursäkt om det är fel.

Skulle i all anspråkslöshet vilja lägga till ett förslag/önskemål om det går för sig. :)

Jag skulle vilja kunna skicka meddelande till samtliga mina kompisar på en gång. Som det är nu får man ju klicka en i taget och det är förvisso fullt möjligt, och kanske rätt slött att inte orka, men ändå.. Går det att förenkla/förbättra så vill man ju.
Mycket vill ha mer helt enkelt.. :)

Är det mycket bök med sånt så lär livet gå vidare. Det finns kanske värre/bättre saker att ägna tid åt..

kermis2009-01-18 22:12
Antal inlägg: 1323

förhoppningsvis vill betapet inte uppmuntra till spam... du kan ju lägga till vilka som helst i din kompislista, utan att de har nåt att säga till om. vore lite för enkelt att skicka riktad reklam via meddelanden...

stefanf2009-01-18 22:46
Antal inlägg: 1744

Ja iofs kan väl det mesta missbrukas men det bör kanske inte hindra att man utvecklar bra och smarta sätt att kommunicera med sina vänner..?
Med samma logik skulle man avskaffa möjligheten att lägga till fler än en mottagare i sin epost-klient.

Har svårt att tänka mig att man skulle utnyttja ett PM-system för att spamma, det verkar lite korkat med tanke på att det är ganska så lätt att få tag i spammaren och stänga kontot.. :)

Zampano2009-01-18 22:48
Antal inlägg: 237

Men det är ju också ganska enkelt att använda Ctrl+C - Ctrl+V.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?