Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 522 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| juliasmor | 2009-02-11 20:06 | |
![]() | Support önskas!!! (Desperat!) Hej igen! Har chattat med 2 spel värdar och ingen kan ge mig ett svar! Varför står det att jag redan är i ett annat spel, fastän jag inte är det? En spelvärd hjälpte mig genom att"sparka ut mig", men senare hade jag samma problem, fastän jag lämnat både rummet och betapet!! Vad är fel? Kan jag fixa själv? Support? Fel på sidan?...min dator? HJÄLP! | |
| Palini | 2009-02-11 20:17 | |
![]() | Jag har aldrig varit med om det fenomenet här på betapet, men på flera andra webbsidor händer det ibland att man som inloggad så att säga "fastnar" i cyberrymden. Det spelar ingen roll om man loggar ut igen, det där "ekot" blir ändå på nåt sätt kvar, men brukar försvinna av sig självt efter ett par minuter. Ett annat tänkbart alternativ är väl också att nån annan använder sig av ditt konto samtidigt som du, kanske? *gissar hejvilt* | |
| olgaviktoria | 2009-02-11 20:38 | |
![]() | Har du provat att logga ut och logga in igen? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-02-11 20:42 | |
![]() | Kan det vara så att du startat ett spel och sen istället för att eventuellt sparka den som hoppat in (om du ansett raringen för hög eller låg..) helt enkelt valt att själv lämna spelet...? Vet inte om det kan bli så då, bara gissar vilt. | |
| annakarineli | 2009-02-11 20:54 | |
![]() | Häromdagen stod det att jag var i ett spel när allt jag gjorde var att chatta med en kompis... När jag stängde chattfönstret blev allt som det skulle igen. | |