Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade7
Mobilspel
Pågående19 522

Forumkategorier

Användare Inlägg  
sa fröken - Ej medlem längre2009-02-12 07:26
Antal inlägg: 353

Tött på fördröjd sidladdning..!
Nu har börjar jag känna mig smått trött på att laddningen av sidan fått en _mycket _ irriterande fördröjning varje gång jag klickar på nån länk, vilken som helst. I aktivitetsfältet (eller vad det nu heter) nere i fönstret står det att sidan väntar på "google-analytics" och "files.tailsweep.com". Det vete sjutton om jag orkar sitta här och vänta på att nån jäkla statistikföring ska orka sega min information till nån databas..! Jag är här för att spela och foruma effektivt, inte sitta och spendera tiden på att bli registrerad, vem vet var.

Så kan nån vara snäll och tala om hur det ligger till: är detta nåt jag kan eliminera eller nåt som jag bara ska sluta störa mig på för att det är en av de saker som kommer på köpet med sajten..?

Palini2009-02-12 11:12
Antal inlägg: 1381

Jag tror att vi alla får upp samma text i aktivitetsfältet varje gång vi klickar på nåt här på betapet, men hos mig sker ingen fördröjning. Jag hinner knappt läsa vad som står i aktivitetsfältet. Jag misstänker att det är nåt med din dator som gör den seg.

hannaroman - Ej medlem längre2009-02-12 11:16
Antal inlägg: 3306

Det är nog ditt internet. Nu när jag inte är hemma kör jag på mobilt bredband och det är mycket segare än vanligt.

odin - Administratör2009-02-12 19:24
Antal inlägg: 7442

Det är inget du kan eliminera själv. Det är möjligt att det försvinner i framtiden men just nu måste vi ha det.

Vore också trevligt om man kunde hålla sig ifrån vissa ord och ha en mildare ton.

emmylicious2009-02-12 19:52
Antal inlägg: 4501

var glad att du får spela här gratis istället.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?