Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 522 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pst19 - Ej medlem längre | 2009-02-22 17:25 | |
![]() | Se antalet uppgivna/ger upp-matcher I "pajbiten" kan man se antlet vunna, oavgjorda, förlorade och avbrutna matcher. Jag saknar kategorin "gav upp" också. Som panikspelare är det fruktansvärt irriterande när folk drar över med två minuter (och ännu värre när de är taktiska och ser till att tjäna rating på det, vilket är ett eget kapitel) och man efter (innan har man ju inte tid att kolla utan litar på personers läsförmåga) matchen märker att spelaren ofta drar över med så mycket. Nu syns inte det alls i statistiken utan står som "förlorade" och det är ju en skillnad. Jag kan gissa att invändningarna är att "de som kopplas ner utan egen förskyllan" också skulle drabbas av att det syns på deras sida, men jag tror de flesta inte bryr sig om det är ett fåtal procent eller gånger. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-02-22 17:32 | |
![]() | När man drar över tiden så mycket att matchen avbryts räknas det väl som just avbrutna? | |
| Pst19 - Ej medlem längre | 2009-02-22 17:33 | |
![]() | Nej | |
| emmylicious | 2009-02-22 17:57 | |
![]() | Jo, när tiden går ut helt så räknas det som en avbruten match/som att man gett upp spelet. | |
| emmylicious | 2009-02-22 17:59 | |
![]() | Med andra ord så räknas avbrutna matcher orsakade av uppkopplingsproblem som just avbrutna matcher i statistiken. Dumt, ja, kanske, men det är något man får ha i åtanke. | |
| emmylicious | 2009-02-22 18:00 | |
![]() | [...]som just avbrutna matcher[...] ska vara [...]som just uppgivna matcher[...] | |