Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-03-18 20:41 | |
![]() | Bildur försvinnur Snorrirson God afton städskrubbsboende troll och hästfolk av gamla Jerusalem. Nu undrar jag varför min bild varken blivit nekad eller godkänd. Har det blivit något fel, eller har ni slutat skicka mail om den inte blir godkänd? Min gamla bild är kvar, så jag antar att den nya försvunnit på något vis. Detta är lite märkligt, tycker jag. Jag är tämligen säker på att den är inskickad för jag minns att jag fifflat med den coola inramningensfunktionen ni erbjuder, och har man väl kommit till det steget vet jag av egen erfarenhet att bilden antingen kan skickas för validering, eller så skickar man den inte för validering, men då ligger den kvar så man kan skicka den senare. Nu ligger den inte kvar. Vad står på? Informera mig, tack. /MVH en levnadsglad grabb på ett flertal jordesnurr i keps och hobbyoverall. | |
| odin - Administratör | 2009-03-18 21:15 | |
![]() | Vi har inte en SMS-tjänst där spelvärdarna och jag får ett SMS per uppladdad bild därav kan det ibland ta lite tid. Det ber vi givetvis om ursäkt för och skall hädanefter kolla om det laddats upp några bilder var 5:e minut under dygnet. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-03-18 21:20 | |
![]() | Men, jag klagade inte på tiden det tog. Andra användare har bytt två gånger sedan jag laddade upp min. Sätts de inte i kö? Går vissa före andra? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-03-18 21:21 | |
![]() | Ni hoppar alltså över bilder jag laddat upp för att reta mig. Nu förstår jag. Fy vad arg jag är nu. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-18 21:29 | |
![]() | Natt: Jag slår vad om att din bild var så snygg att de inte vet om de törs godkänna den pga alla nya medlemmar som kommer registrera sig då. Kanske blir överbelastning i systemet. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-03-18 21:31 | |
![]() | Ja, det är den mest hållbara teorin i nuläget. | |
| Mouche - Administratör | 2009-03-18 21:32 | |
![]() | Sådär ja.. Saken löst. Tråden stängs. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.