Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pst19 - Ej medlem längre | 2009-03-22 02:15 | |
![]() | Bara 1,45 minuter i panik Det står att panik är två minuter per spelare (om man är två). Men detta stämmer ju inte? En del får bara cirka en minut och 45 sekunder på sig eller ibland mindre än så. Varför står det fel? | |
| Pst19 - Ej medlem längre | 2009-03-22 02:25 | |
![]() | Menar såklart tre minuter först och att en del får bara 2,45 minuter | |
| odin - Administratör | 2009-03-22 10:53 | |
![]() | I vilka fall sker detta? Kan du ta en screenshot nästa gång? | |
| Pst19 - Ej medlem längre | 2009-03-22 12:10 | |
![]() | Det är ingen bugg eller så utan inträffar ju vid det faktum att motståndaren gått över tiden med 1,59 sekunder. Då spelar det ingen roll hur mycket tid "jag" har kvar. Jag får ju inte använda mina två minuter utan matchen bryts. Och vad värre är, men det har jag tagit upp i en annan tråd men där tycker ju de flesta att det är helt okej, är att spelare av taktiska skäl kan TJÄNA ratingpoäng på att såväl medvetet som omedvetet nå den övertidsgränsen. Jag tycker att man över huvud taget inte ska kunna vinna ratingpoäng på att nå upp i maximal övertid...men det minsta jag tycker man kan begära är att även den som inte når upp i det taket åtminstone också ska få använda sin tid... Att man inte får minuspoäng i rating, utan den blir oförändrad, är en klen tröst när motståndaren kan få över 50 poäng i rating genom att spela så sakta. | |
| odin - Administratör | 2009-03-22 12:36 | |
![]() | OK då läser jag i den tråden istället. Och detta diskuteras internt, vi får se vad som händer i framtiden. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.