Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 627 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Anders k | 2009-04-10 21:36 | |
![]() | Vad är detta för forum? Jag blev tipsad om betapet av en god vänn. När jag väl loggade in och såg att de fanns ett forum vaknade jag till liv. Läste reglerna och många av trådarna - även de bakåt en bit. Borde inte betapet öppna en sorts chat? det verka som att många har ett intresse av det. Jag undrar också varför vissa blivit spelvärdar, det verkar finns en del som bara letar "fel" istället för att uppmuntra diskutioner och se till att hålla forumet trevligt. Dessutom verkar de finns en tydlig särbehandling av medlemar vissa kan gå till angrepp emot personer utan att något händer. Av blotta synen verkar de som man skall hålla si till spelandet och inte skriva i forumet då det inte alls ser speciellt treligt ut. Har de alltid sätt ut på detta vis? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-04-10 21:40 | |
![]() | Tjena Anders. Det är ett viktigt ämne du tar upp här. Vi får hoppas att det leder till något gott! Ska följa tråden och hålla tummarna! | |
| Mouche - Administratör | 2009-04-10 21:43 | |
![]() | Du är välkommen, ny gäst på Betapet som du nu är, att skriva in till abuse@betapet.com med eventuella klagomål/synpunkter. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.