Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 4 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 83 |
Mobilspel
| Pågående | 19 722 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Erica_s | 2009-04-16 17:35 | |
![]() | vad händer när någon kopplar ner Spelade ett spel i Grisen och den jag spelade med kopplade ner sig. Sen låste sig allt - förr när ngn kopplade ner sig kunde man i alla fall fortsätta lägga och på det vistet roa sig NU så frös allt tills denne kom tillbaka en snabbis då fungerade allt igen för att omedelbart frysa så fort denne kopplade ner. Är det så nu att man fryser spelet om ngn kopplar ner? | |
| krutmarie | 2009-04-16 17:47 | |
![]() | Erica, hur vet du att din motspelare kopplade ner självmant. Man kan ju blir nedkopplad ibland när som helst under ett spel, hände mig 3 ggr i samma spel och det tar ju tid att komma tillbaka om det öht funkar. Den jag spelade mot/med hade iaf hunnit lägga nåt varje gång jag kom tillbaka in i spelet så det verkar konstigt om du inte skulle kunna det. Är du säker på att det var din tur, det måste ju stå att du ska lägga annars måste du vänta tills det blir din tur även om den andra är nedkopplad. | |
| Erica_s | 2009-04-25 17:46 | |
![]() | nej jag kunde inte lägga utan spelet stod helt stilla så även klockan så det måste ha varit en bugg då? | |
| Nemi | 2009-04-26 00:02 | |
![]() | Då var det du som hade tappat kontakten med spelet, om klockan stannar och du inte kan göra så har du kopplats ner och behöver trycka på krysset i högra hörnet och sedan gå in i spelrummet igen. | |
| krutmarie | 2009-04-26 00:23 | |
![]() | Som det ser ut tog det 9 dgr! innan du kom tillbaka här igen, verkar lite länge :) | |
| Erica_s | 2009-04-27 16:40 | |
![]() | nej jag kunde då både koppla upp och ner från spelet samt chatta så det var inte jag som tappat kontakten. | |