Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 4 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 722 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Eva | 2009-04-26 00:09 | |
![]() | mitt inlägg är borta??? Jag skrev ett inlägg i "Bänkpress" nu är det borta och även de spydigheter som jag kritiserade. Hur kommer det sig??? | |
| Nemi | 2009-04-26 00:13 | |
![]() | För att en forumvärd tog bort dessa då spydigheter inte är tillåtna. Din kommentar blev konstig att ha kvar i tråden då det du kommenterade var borta och därför tog jag bort även den. Inte konstigare än så. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-26 00:16 | |
![]() | Noterbart är att vissa rensas mer än andra. | |
| Eva | 2009-04-26 00:19 | |
![]() | Spydigheterna fortsätter i tråden. Förlöjligandet av ämnet i tråden pågår fortfarande!! <men jag förstår att min kritik blev konstig då ni tog bort spydigheterna innan mitt inlägg. | |
| Nemi | 2009-04-26 00:58 | |
![]() | trashone: Noterbart är att vissa har mer övertro till sin egen betydelse och uppmärksammande på betapet. Vi tar definitivt inte och resnar bort vissas inlägg mer än andras, är någon syrlig och dryg eller bryter mot regler på annat sätt så tar vi bort dessa inlägg. Är det en person somväldigt ofta skriver gliringar fastän denne fått tillsägelser om detta så får denne fortsätta se sina opassande inlägg tas bort. Inte mer komplicerat än så. Eva: Jag och mina forumvärdskollegor kikar runt för fullt i forumet och vi försöker se allt men är inte alltid snabba på att upptäcka regelbrottsinlägg, därför så har det nog inte tagits bort fler inlägg lite här och där men det är bra att vi blir uppmärksammade på sådant så vi kan göra något åt det. Ska genast kika på vad som står i den tråden. | |
| Mouche - Administratör | 2009-04-26 01:00 | |
![]() | Tråden är redan rensad av mig. Mouche | |