Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 3 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 714 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| uberbacon | 2009-05-06 22:54 | |
![]() | Chatt-fönster som tabbar Kanske har någon föreslagit något liknande förut, i så fall ber jag petnoga herrar och damer om ursäkt. De tabbar som finns i spelrum är ju som bekant "Spelrum" och "Mitt spel", men det verkar finnas utrymme för fler tabbar? Ett förslag är att ta byta ut privatchatt i popupfönster mot smidigare tabbar där uppe i huvudfönstret! Dels för att det verkar smidigare, dels för att många verkar fortfarande fallera med att blockera popups. | |
| emmylicious | 2009-05-06 23:10 | |
![]() | Ska man rada upp alla konversationer under varandra då? För om en spelvärd går ifrån datorn ett par - tre timmar så har jag en känsla av att dom har en del privata meddelanden att ta itu med som kanske inte ens får plats i tabbar? Det är ju inte säkert att man alltid bara har en konversation uppe? | |
| uberbacon | 2009-05-07 00:01 | |
![]() | I så fall gynnar det spelvärdarna ännu mer med tabbar istället för 20 nya fönster :) Det finns många olika sätt att lösa mångtabbighet på. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-05-07 16:33 | |
![]() | Intressant idé detta. Man kanske till och med kan få välja själv om man vill ha popup-fönster eller popup-flikar? | |